Automatický překlad


Hlavní stránka arrow Vzkazovník
Prohlížet komentáře
Zobrazeno 690 - 720 z 3532 stránek
 
Vložit komentář
 
Jméno Zpráva
Pavlovi
Vloženo: Neděle, 27 květen 2012 16:09 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Tak Podluhy jsou doufám jasný Shocked, Námořník zde úspěšně zakotvil (když předtím neúspěšně v mikroreg. Hořovicko a SOPR...).
Chaloupky sice již schválily nové katastrální členění, leč k CHKO mlčí (souhlas? nebo něco až na dalším ZO?, Křešín měl hlasování o CHKO již na ZO dne 11. května, ale na webu ještě není zápis - nevíte někdo, jak to dopadlo? Podluhy budou hlasovat 5. června, Felbabka 4. června.
 
Ale, ale :-))
Vloženo: Neděle, 27 květen 2012 16:01 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Ze zápisu jednání ZO obce Podluhy:

4/ Stanovisko obce k návrhu katastrálního rozdělení vojenského újezdu a zajištění ochrany přírody po zrušení vojenského újezdu Brdy

Starosta obce pozval na dnešní schůzi ZO hosta - ing. Petra Ježka, zástupce VHS Brdy za účelem objasnění situace ohledně zajištění ochrany přírody a krajiny po zrušení VÚ Brdy.
Na základě výkladu ing. Ježka rozhodlo ZO stanovit ing. Petra Ježka jako spoluzástupce obce Podluhy na jednáních obcí s MŽP ČR o ochraně přírody a krajiny po zrušení VÚ Brdy
(zápis č. 3/2012)
 
vypadly nám Těně
Vloženo: Neděle, 27 květen 2012 15:29 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Zastupitelé souhlasí se zřízením CHKO za těchto podmínek:

a) Povolení vstupu pro občany s trvalým bydlištěm v obci za účelem sběru lesních plodin.
b) Povelení průjezdu pro občany s trvalým bydlištěm v obci Zaječov - Obecnice, z důvodu závislosti na lékařské péči.

http://www.tene.cz/obec/zapisy-z-jednani-zo/zapis-c-2-2012.html
 
jo a ještě krysí tip
Vloženo: Neděle, 27 květen 2012 10:57 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
na ten Bohutín:

Myslím, že tam CHKO projde, možná z nějakým blabla dodatkem... protože na jaře ZO neschválilo Matunův návrh na podporu přírodního parku:

http://www.obec-bohutin.cz/deska5/zapis_29_2_2012.pdf

(bod č. 12)

... To by si vobec pěkně šlapala po štěstí Tongue
 
Příbramský deník
Vloženo: Sobota, 26 květen 2012 15:25 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.denik.cz/stredocesky-kraj/chko-brdy-ceka-se-na-konec-kvetna-20120522-ya8d.html

CHKO Brdy? Čeká se na konec května
 
dodatek:
Vloženo: Sobota, 26 květen 2012 12:00 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
No jo, Bohutín, to bude sranda - starosta podepsán již v srpnovém dopise Nečasovi pod požadavkem CHKO, současně místostarosta Ing. Matuna vede kampaň proti CHKO, nepochopitelně proti prohlášení vlastní partaje, jež vyslovila CHKO podporu Shocked.
... Svět je někdy trošku zamotanej Sad...
 
brdská krysa
Vloženo: Sobota, 26 květen 2012 11:51 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Pavlovi:

Do konce května se všechny oslovené samosprávy určitě nevyjádří - mlčení se, jestli to dobře chápu, bude brát jako souhlas s návrhem. Odhaduji, že spousta těch potenciálních odpůrců z Vašeho seznamu to prostě nechá za sebe rozhodnout jiné, že přímý nesouhlas nevydají.
Což je na druhou stranu škoda, bo tam by se měla soustředit přesvědčovací "kampaň" ministerstva, aby to nedělalo do budoucna nějak problémy...
Důležité budou 30. května Jince...
CHKO má dobře nakročíno a pokud vůlí obcí bude její nadpoloviční podpora, jsem hodně zvědava, jestli kamarádi z SOS Brdy konečně zavřou chlebárny, anebo do toho budou krafat protistátně dál BiggrinBiggrin.
Jak tu správně opakovaně připomíná Námořník: slovo dělá muže. A není to tak dávno, co tu Tichošlápek psal, že dopadnou-li předběžná jednání s obcemi ve prospěch CHKO, že "to už nějak přežije a nebude ji torpédovat".
Tak uvidíme, jak je to s těmi charaktery TongueWink ...
 
pavel
Vloženo: Sobota, 26 květen 2012 09:31 IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
Nesouhlas se dá očekávat všude tam, kde aktivně působí SOS Brdy, případně se někteří domnívají, že VÚB by se třeba rušit nemuselSmile Očekáváme ho též nejméně ve Volenicích, Ohrazenici, Křešíně, Felbabce, Podluhách, Chaloupkách,ale možná i na několika dalších místech. Příjemně nás překvapili ve Hvožďanech a docela i v Podlesí. Jsme velmi zvědavi na výsledek v Bohutíně. I tak ale předpokládaný nesouhlas cca v 10 - 12 obcích by v žádném případě neměl znamenat zablokování dalších jednání o CHKO.Wink
 
BrKo
Vloženo: Sobota, 26 květen 2012 07:41 IP xxx.yyy.214.119 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0) Gecko/20100101 Firefox/10.0
Zastupitelstvo obce Vševily na svém pátečním zasedání vyslovilo nesouhlas se záměrem MŽP vyhlásit v Brdech CHKO
 
zázrak, ale vopravdickej!
Vloženo: Pátek, 25 květen 2012 16:51 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Zastupitelstvo obce Hvožďany revokovalo svůj nesouhlas s CHKO:

http://www.hvozdany.cz/obecni-urad/uredni-deska/?detail=303&kshowback=

TongueSmile
 
Tichošlápek
Vloženo: Čtvrtek, 24 květen 2012 01:00 IP xx.yyy.205.46 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.64
ad "Námořník" a "pavel":
Řekl jsem si sice původně, že už sem k tomu nebudu přispívat a vyčkám v klidu konce května, dokdy se samosprávy obcí vyjádří, a pak to "nějak dopadne" , ale když už je to zase otevřeno, tak tedy přeci jen ještě přispěji také svou trochou do mlýna:

"pavel" zde http://www.brdy.org/content/view/274/38/#comment-656 napsal "K půvabu či ohyzdnosti těch "kyselých", "smrkových přesušených nebo zamokřených monokulturních porostů": To je i věc názoru, někomu jsou možná veskrze protivné (a pak se divím, že je navštěvuje. Jen proto, že tam ještě nedávno nepotkal lidi? Zajímavé...) Mně se tedy ty smrkové porosty líbí" (.....) "Vadí mi ale stejnověké porosty, vznikající doslova hloupou (i když ekonomicky výhodnou) plošnou těžbou bez výběru, která se nahradí zas jen stejnověkou výsadbou a neponechá se nic na přirozeném zmlazování. Takhle bohužel v Brdech hospodaří VLS - a tenhle styl mne hodně štve."

Jednak jsem na to už reagoval http://www.brdy.org/content/view/274/38/#comment-657 , ale ten, co se mu ty smrkové porosty líbí, najednou ve Vzkazovníku (viz níže) říká "Chránit přírodu totiž v žádném případě nemusí znamenat zachovat to, co je. V případě Brd (např.) by to znamenalo jen zachovávat nepřirozený systém. O tom to ale není. Je třeba tu přírodu posunout směrem, který je pro ni přirozený - tzn. měnit ji k přirozenému a původnímu stavu."

Tak by si "pavel" měl vybrat: dosavadní smrkové porosty se mu líbí, nebo je to nepřirozený systém, který by tedy "posunoval směrem" ....

To posunování směrem jsou ty paseky, které teď v Brdech vidíme. Jeden příklad z mnoha: lesy nad Zaječovem směrem CP Jordán. Taky se mi vloni nelíbily ty nové mýtiny. Když se ale nad tím člověk zamyslí, vždyť to je právě ten postup k zlepšení stejnověkých monokultur. Šel jsem tam znovu letos, a kromě jedné nebo dvou výjimek byly na mýtinách oplocenky, v nich vysázené buky, ponechané výstavky: jedle, buk, i dub jsem viděl.

Sakra, je to teda "drancování" a "plundrování", nebo "posun směrem" ?!

Osobně bych vsadil na to druhé. A je to podle LHP. A CHKO to (ve třetích zónách o kterých se bavíme - 80 % území) nezmění !!!!!!! Nebo pokud ano, tak někdy po roce 2020.
A proto s případnou (neprioritní, uměle vyhoněnou) CHKO vážně není kam spěchat......


 
Námořník
Vloženo: Středa, 23 květen 2012 23:52 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
9.2. 2012 "pavel" na vzkazovníku napsal: "Dobrovolně jsem se vzdal příspěvků na tyto stránky, protože mi bylo (důrazně) naznačeno, že jsem zde "persona non grata". Já si ovšem vážím všech, kteří to s Brdy myslí dobře - a to i tehdy, když se naprosto rozcházíme v tom, co by pro ně bylo nejlepší. Dále už sem samozřejmě přispívat nebudu (už nějaký čas tak činím) u vědomí toho, že nemá smysl se snažit pro několik zmanipulovaných věrných, kteří nejspíš se ani nedokáží bez berliček (důrazné) nápovědy nijak orientovat. Definitivně se rozcházím s tímto portálem, který jsem považoval dlouho za nejkvalitnější, pokud se týká Brd. Zdá se však, že tu převážila slaboduchá "zaťatost" nad objektivitou. V tomto prostředí nechci a nebudu dále působit. Nicméně - rád bych poděkoval adminům za vše, co pro Brdy udělali. Nevyčítám nikomu, že se dal na vlnu politickou. S tím ovšem sám nechci mít nic společného. Přeji Brdům jen to dobré - a i těm, kteří se domnívají, že zde pro ně činí to nejlepší, aby prohlédli.

"Pavel" to s dodržením svého slova zjevně nemyslel nijak vážně, to co jednou řekne pro něho zjevně nic neznamená. Nemůže si odpustit aby nám "zmanipulovaným věrným", kteří se nedokáží orientovat, jsou slaboduší a zaťatí, nevysvětlil jak jedině jeho názor znamená pro Brdy to nejlepší.
 
pavel
Vloženo: Úterý, 22 květen 2012 22:46 IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
Ad Letorost: Tenhle text je už trochu vousatý - a dobře jej znám. V žádném případě nepodezírám SOS Brdy. Na "vině" je pouze lidská hloupost a neschopnost se orientovat. Chránit přírodu totiž v žádném případě nemusí znamenat zachovat to, co je. V případě Brd (např.) by to znamenalo jen zachovávat nepřirozený systém. O tom to ale není. Je třeba tu přírodu posunout směrem, který je pro ni přirozený - tzn. měnit ji k přirozenému a původnímu stavu. To může dělat CHKO. Tady vůbec nejde o to zachovat stávající stav - ten za nic nestojí. Zničili ho (částečně) vojáci, hlavně dřívější těžba pro hutníky a horníky a nyní VLS. Stále upozorňuji, že tady někdo žije o x let pozadu. Kdo si myslí, že je třeba zachovat v Brdech to, co tam je, nic nepochopil. Současnost Brd je tragédie. Možná menší, než leckde jinde, ale průšvih to je tak, jako tak. Tohle v žádném případě není třeba zachraňovat, za nic moc to nestojí. Je třeba s Brdy začít něco dělat - to ale nemůže park, CHKO ale (byť pomalu a postupně) ano. A o to nám jde. Proto mi přijde směšné to bazírování na nezastavitelnosti. Ne, že bychom byli proti ní - naopak, je nutná. Ale je to to nejmenší a nejméně podstatné. Brdy je třeba posunout tam, kde bývaly - s tím samozřejmě jejich neobydlenost souvisí, ale není nejdůležitější. Ta je jen průvodní jev. Nic víc. A tohle asi nejspíš některým stále nedochází.
 
rp
Vloženo: Úterý, 22 květen 2012 20:29 IP xx.yyy.29.111 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
http://www.letorost.cz/2011/proc-nema-chko-brdy-smysl/

(upozorňuji, že se SOS Brdy tohle nemá nic společného)

K výtvarné mapě pana Čáky: bývala k zakoupení v "Brdském památníku" v Rožmitále, ale už je to cca 10 let. Věřím, že se dá sehnat v antíkách, zkuste se poptat v příbramském okresním archivu, případně v nakladatelství, kde vyšly Čákovy knihy.
 
Veronika Vršovská
Vloženo: Úterý, 22 květen 2012 17:32 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.30.119 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.46 Safari/536.5
Dobrý den, můžete mi poradit ,jkde bych mohla koupit tuto grafiku mapy Brd od Jana Čáky? Děkuji Vršovská ,Přesahují-li mapy R. Čermáka a spol. 2000 Forza z oblasti klasické kartografie do oblasti "výtvarna", pak o grafice Jana Čáky toto platí dvojnásob. Jedná se vlastně o nevelký plakátek (cca 30 x 35 cm) nesoucí typický autorův rukopis. Prostřednictvím symbolického vyjádření znázorňuje celou oblast brdského pohoří "od Cukráku po Žďár" včetně měst a obcí podbrdska. Je jednoznačně záležitostí dekorační a sběratelskou, do hvozdů si jej nikdo na cestu nevezme. Přesto je jisté, že tento milý suvenýr nesmí chybět v arzenálu žádného skutečného brdomila.
 
web BRP
Vloženo: Úterý, 22 květen 2012 17:22 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Ministerské hříchy


http://www.brdy-respublica.estranky.cz/clanky/komentujeme/ministerske-hrichy.html
 
z webu obce Podlesí
Vloženo: Úterý, 22 květen 2012 17:13 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
USNESENÍ č. 3 ze dne 25.04.2012 ze zasedání Zastupitelstva obce Podlesí:

Přijaté usnesení zastupitelstva obce k záměru vyhlášení CHKO Brdy:

Zastupitelstvo obce Podlesí nepovažuje za správné rušení Vojenského újezdu Brdy.
V případě, že dojde k jeho zrušení, požaduje zachování právní stability v tomto území.
Přiklání se k takovému způsobu ochrany tohoto území, které zachová stávající stav přírody a krajiny.
Z odborného hlediska nemá zastupitelstvo obce vyhraněný názor na to, zda jejich požadavku bude dosaženo vyhlášením CHKO či přírodního parku.

http://www.obecpodlesi.cz/a_uredni_deska/1336041554_scan0001.pdf
 
Příbramský deník
Vloženo: Úterý, 22 květen 2012 16:30 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
CHKO Brdy? Čeká se na konec května

Příbramsko - Konec května je termínem, do kdy chce znát ministerstvo životního prostředí vyjádření obcí k záměru vyhlásit CHKO Brdy. V řadě obcí se jednání zastupitelstev tímto problémem zabývala, ale stanoviska všech obcí ještě nejsou všechna.

Například zastupitelstvo městyse Jince má tento bod v programu jednání na svém veřejném zasedání 30. května. Zatím se obce vyjádřily většinou pro vznik CHKO, nepodpořili ho zastupitelé v Bezděkově. V Podlesí nemají vyhraněný názor na vyhlášení CHKO Brdy.

 
BrKo
Vloženo: Pátek, 18 květen 2012 12:08 IP xxx.yyy.214.119 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0) Gecko/20100101 Firefox/10.0
Zastupitelstvo obce Bezděkov p. Tř. na svém čtvrtečním zasedání vyslovila nesouhlas se záměrem MŽP vytvořit v Brdech CHKO.
 
Jasněěěěě,
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 23:13 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
a těch 50 maloplošek by se mohlo financovat třeba z Rathovo vinných sklepů BiggrinBiggrin
 
Tichošlápek
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 23:08 IP xx.yyy.130.188 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.64
Brdská kryso,
vaše hloupé komentáře k mé osobě mě (dávno) nezajímají. Starejte se o sebe.

V poslední čísle časopisu Ochrana přírody v článku Brdy chráněnou krajinnou oblastí?
autoři (zaměstnanci AOPK!) píší, že se NABÍZEJÍ DVĚ VARIANTY, z nichž první je "zajištění ochrany krajinného rázu vyhlášením přírodního parku a územní ochrany biotopů a druhů vytvořením sítě maloplošných zvláště chráněných území (MZCHÚ) " , přičemž "Vhodně nastavené ochranné podmínky přírodního parku mohou omezit činnosti, které by znamenaly zničení, poškození nebo rušení stávajícího stavu území" s tím, že k přírodnímu parku bude nutné doplnit MZCHÚ - v přiložené mapce jich je znázorněno padesát.
Pokud jde o CHKO, autoři (zaměstnanci AOPK!) píší, že ze studie, kterou si nechala AOPK zpracovat v roce 2004 "však vyplývá, že Brdy jsou územím s nižší prioritou zřízení CHKO. Mají sice velkou rozlohu, ale plošně zde převažují druhotné jehličnaté monokultury a zachované přírodní biotopy se vyskytují na relativně malé rozloze. "
http://sux.cz/7e8e

Když dovolíte, budu nadále podporovat jednu z variant, které se podle AOPK nabízejí !

 
brdská krysa pro T.
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 22:38 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
1. To mé níže je otázka, je tam na konci otazník Biggrin.

2. Neexistuje žádný "původní návrh" - vše je otevřený, zčásti nepředvídatelný proces a vývoj, nikoli STAV, Vy s tímto pojetím máte trvale problém: upnete se k něčemu, co je rok staré, a nejste schopen akceptovat změnu. Vaši "původní konstrukci" narozdíl od CHKO vlastně nikdo (kromě několika Vašich kamarádů) pořádně nechce, i ten Matuna to po kritice obcí, že nemluví za ně a nehájí jejich zájmy, vzdal. Myslím, že byste prostě měl respektovat většinové přání obcí...

3. Můžete mi napsat případ nějaké "zcizené CHKO?" To už nevíte v argumentačním zoufalství (viz př. ta budoucí změna zákona ohledně kompetencí SCHKO), čeho byste se chytl?

4. Dobrou noc!
 
Tichošlápek
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 22:23 IP xx.yyy.130.188 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.64
K tomu hysterickému výkřiku níže:

Stále (více) platí, že místo pochybné, odborně neprioritní, na politickou objednávku vyjednávané CHKO.
mají především být vyhlášena maloplošná zvláště chráněná území (MZCHÚ) podle původního návrhu AOPK z června 2011, k tomu má být zakotvena nezastavitelnost do územních plánů včetně ZÚR kraje/krajů, a to vše doplněno vyhlášením přírodního parku/přírodních parků.

Opakuji, že v národních přírodních rezervacích a národních přírodních památkách ze zákona nelze zcizit lesy, lesní půdní fond, vodní toky, vodní plochy a nezastavěné pozemky, které jsou ve státním vlastnictví. U přírodních rezervací a přírodních památek nezastavěné pozemky ve státním vlastnictví "lze zcizit jen se souhlasem ministerstva životního prostředí" . O této nezcizitelnosti státních pozemků prosazovatelé CHKO nemluví, když ovšem přiznávají, že v případě vyhlášení CHKO by počet skutečně vyhlášených MZCHÚ byl menší, než kdyby CHKO nevznikla.

Nadále se naprosto zhovadilým jeví chystat CHKO, ve které by její Správa na značné a ochranářsky nejvýznamnější části území neměla působnosti orgánu ochrany přírody a nevykonávala státní správu dle zákona, protože v této oblasti by ji muselo nahradit MŽP.

 
brdská krysa Tichošlápkovi
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 21:26 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Tak co, ještě pořád byste s nadějí a důvěrou svěřil osud Brd do rukou krajské středočeské samosprávy, jež by autoritativním aktem a bez účasti veřejnosti (na rozdíl od projednávání vzniku CHKO) vyhlašovala přírodní park? Biggrin

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=745176
 
pribram.cz
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 17:31 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
AOPK se obává nekoncepčního rozvoje turistiky v Brdech

http://www.pribram.cz/clanek-aopk-se-obava-nekoncepcniho-rozvoje-turistiky-v-brdech-fotogalerie

 
Příbramský deník
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 17:28 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
O budoucnosti Brd besedovala na radnici padesátka lidí

http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/o-budoucnosti-brd-besedovala-na-radnici-padesatka-lidi-20120516.html
 
Autosalon
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 17:22 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://play.iprima.cz/iprima/all/2288
- od 19. minuty - testování čtyřkolky na Plešivci

ShockedSad
 
Martin
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 15:30 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.184.151 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.3; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1)
Pro Brdskou krysu: strašický web nefunguje díky technické chybě, admin pracuje na jejím odstranění. Info mám přímo z OÚ Strašice.
 
BC
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 08:55 IP xxx.yyy.126.180 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
Ad Jinecké pivo: Konečně nějaká relevantní informace!
 
Tichošlápek
Vloženo: Středa, 16 květen 2012 08:01 IP xx.yyy.140.83 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.64
V Jincích se opět vaří pivo.
Výčep bude slavnostně zahájen v pátek 18. května 2012
http://www.pivovar-vilem.cz/

V sobotu 19. května 2012 vychází v 10 hodin z Olešné tradiční pouť do Svaté Dobrotivé, tentokrát ve spojitosti se 750. výročím založení zdejšího kostela a kláštera.
Mimo jiné bude možno shlédnout výstavu + možnost prohlídky kostela a kláštera s výkladem.
http://www.augustiniani.cz/sites/default/files/pub-downloads/pout.pdf

 

<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Následující > Konec >>

© 2024 Brdy - stránky milovníků brdských hvozdů