Automatický překlad


Náhodné obrázky


Kolvínka
kalamitní dřevo z roku 1942 (děkuji P.H. z Míšova)
Počet zobrazení:5202

Tomáš Kuba
Hřebeny
Počet zobrazení:5624

Jana Soukupová
Valdek - vstup
Počet zobrazení:5460
Hlavní stránka arrow Vzkazovník
Prohlížet komentáře
Zobrazeno 780 - 810 z 3532 stránek
 
Vložit komentář
 
Jméno Zpráva
Muzeum Středních Brd
Vloženo: Čtvrtek, 26 duben 2012 10:47 Navštívit web autora Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.184.151 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.3; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1)
Muzeum Středních Brd ve Strašicích oznamuje, že po oba květnové svátky, tj. 1. i 8. května 2012 bude mít otevřeno v normálním návštěvním režimu, od 10 do 12 a od 13 do 17 hodin. Poslední prohlídky budou zájemcům umožněny v 11 a 16 hodin.
Taktéž normálně funguje i Turistická ubytovna v areálu muzea.
Muzeum rovněž srdečně zve na přednášku M. Langa "Možnosti ochrany přírody Brd a kulturního bohatství v budoucnosti" ve čtvrtek 3. 5. od 18 hodin hodin v Malém sálu Společenského domu ve Strašicích.
 
brdská krysa
Vloženo: Čtvrtek, 26 duben 2012 02:04 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
pro T.:

Nechte si to! Už jsem tu přeci dříve psala, že se za odborníka v žádném případě nepovažuji a co se týče map, jsem v háji totálně. Překvapivě, i taký méněcenný tvor může mít Brdy rád Tongue. Na to, aby se vymyslela dobře CHKO i značení si přece vyživujeme státní aparát, tak proč se snažit do všeho šťourat,ne Smile ?

Ovšem skuteční znalci Brd, pokud mají nějaké dobré nápady, by mlčet neměli, to máte pravdu... tak schválně, jak byste ty turistické značky tedy poupravil / vylepšil Vy? Když jste jako řekl A, tak byste mohl v té abecedě pokračovat a jako vidělo by se...

Námořníkovi:

Když ty obce, přes které by ty páteřní komunikace vedly, nepovolí, tak se žádné zpřístupnění konat nebude. Ale nevím, jestli by to bylo dobře. Automobilismus by se nejspíš načerno rozlezl po celých Brdech, takto by se obětovalo pár silnic...Nevím.
Režim propustek by se časem zkorumpoval. Už dnes má propustu kdekdo.
Rozhodně je to věc oddělená od CHKO - tu by měly obce chtít!Smile
 
Tichošlápek
Vloženo: Čtvrtek, 26 duben 2012 00:15 IP xx.yyy.106.175 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.62
Ještě bych se rád vrátil k návrhům turistického značení - které - podle některých nejmenovaných zcela otevřených demokratických a ničeho se neobávajících oblastčíků - nemají za žádnou cenu být veřejnosti poskytnuty, aby snad nebyly zneužity pro "protioblastčickou kampaň" .
Návrhy KČT i s mapami z 29. února jsou mi pochopitelně známy.
Jen trochu neberou v potaz, že (jak bylo již 5. března oficielně sděleno), posádkové cvičiště bude mimo jiné obnášet také 6 palebných postavení pro nepřímou střelbu děl (Felbabka pravá, Podluhy, Sýkorky levá a pravá, Královky pravá a levá) a 6 palebných postavení pro nepřímou střelbu minometů (Sýkorky pravá a levá, Malý Jeskřipec,Velký Jeskřipec, Královky pravá a levá).
To vše s cílem na CP Brda, s přesahem ohrožených prostorů přes komunikaci Zaječov-Obecnice až do oblasti CP Tok.
Opravdu jsem zvědav, zda tudy (v prostoru pro střelby děl a minometů) povedou turistické značky podle toho návrhu.
Totéž platí pro CP Tok a CP Jordán, budoucí "výcvikový prostor pyrotechniků".
A největší legrace je, že tu i onde (mimo jiné na hlavních dopadovkách, tj. Brda, Tok a Jordán), pokud by vznikla CHKO, nebude její správa mít působnost.
Zcela ovšem chápu, že odborníkům typu krysy a pavla je to putna. CHKO, a basta.


Objednejte alegorické vozy !

 
Námořník
Vloženo: Středa, 25 duben 2012 23:34 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
To s CHKO je samozřejmě pravda, ale změna účelové komunikace na veřejnou s tím nemá přímou souvislost...
A že by správu (a kompletní rekonstrukci - neodpovídá parametry ani silnici III. třídy) této konkrétní komunikace do Obecnice převzala CHKO, jak se domívá kdosi podepsaný Brdy Res-publica, považuji za velice nepravděpodobné. Kraj komunikaci nechce z finančních důvodů a ta podivná CHKO na to mít bude? Aby nakonec náklady na CHKO nepřevýšily náklady na "provoz" celého VÚ. Wink I když "šetřit se musí", u nás je možné opravdu vše...
 
Tichošlápek
Vloženo: Středa, 25 duben 2012 23:20 IP xx.yyy.106.175 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.62
Obyvatelé Neřežína, stejně jako obyvatelé jiných dotčených obcí, mají prostřednictvím svého zastupitelstva možnost říci CHKO ne! Je to na nich. Bude-li v regionu patrný nesouhlas, CHKO zřízena nebude (toto několikrát zopakováno několika lidmi z MŽP, včetně samotného ministra) Když budou souhlasit, tak si budou užívat....
 
Námořník
Vloženo: Středa, 25 duben 2012 21:56 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
"Jak by tomu mohlo být v Brdech (SERIÁL VI)"...
Šmarjá, nevěřím svým očím! Sad
Proč se autor nezeptal alespoň třeba obyvatel Neřežína na jejich názor na zprůjezdnění komunikace("jen" pro vozidla do 3,5t), která jim vede přes obec? Proč nepíše o tom, že Středočeský kraj jasně a důrazně odmítl převzít správu účelové komunikace Zaječov - Obecnice? Na takový článek ani nemá cenu reagovat, těch zavádějících a přímo nesmyslných tvrzení je v něm příliš mnoho.Sad
Hlavně, že "si dovedeme představit"... Brdy Res-publica
 
pokračování příště
Vloženo: Středa, 25 duben 2012 20:57 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Jak je to s dopravou v přírodním parku a v CHKO. Jak by tomu mohlo být v Brdech (SERIÁL VI)

http://www.pribram.cz/clanek-jak-je-to-s-dopravou-v-prirodnim-parku-a-v-chko-jak-by-tomu-mohlo-byt-
 
Michal
Vloženo: Středa, 25 duben 2012 09:49 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.241.26 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20100101 Firefox/7.0.1
Tichošlápku, nepíšu do vzkazovníku moc často, pro mne je už se Středními Brdy konec. Není potřeba přemýšlet, jak to asi bude vypadat s pohybem návštěvníků po tomto území. K tomu bohatě stačí zkušenost z jiných míst s podobným osudem. Téměř to samé si například prožil bývalý VVP Dobrá Voda. Logicky s malými rozdíly. Pokud by byla strážní služba na zakázaných částech území stejně aktivní jako je dnes na Šumavě, bude se v těchto místech pohybovat menší množství lidí, které odsud stejně nikdy nikdo nedostane a k tomu jisté množství méně znalých návštěvníků, které strážní služba odchytí a pravděpodobně už se moc brzy nevrátí. Vzhledem k předpokládanému statutu zmíněných zakázaných částí v v bývalém VVP Brdy-Jince nepředpokládám takovou aktivitu strážní služby - bude-li tu vůbec nějaká aktivně působit, tak čekejme pohyb návštěvníků podobný tomu současnému. To znamená budou všude, a nebudou to nijak řešit. Prostě si neumím představit výletníka, který se vypraví do centra Střeních Brd a na Tok se nezajde podívat jen proto, že u Carvánky narazí na ceduli se zákazem vstupu k vrcholu a na vyhlídku. Kdybych se tedy měl vrátit k příměru s VVP Dobrá Voda, tak tam jsem se na konci osmdesátých let pohyboval často s menšími problémy, než teď. Třeba cílová plocha Stodůlky tam zůstala též nevyčištěná a turistickou cestu, která jí protíná, lemují cedule se zákazem vstupu. Ty nejhezčí partie kolem Křemelné, kde za vojáků byla i jedna trampská osada, dnes velmi aktivně hlídají strážci parku a na výjimku ze vstupu, kterou vodáci 1x ročně dostali na splutí řeky už můžeme jen vzpomínat. Toto ber jako zkušenost, závěry ať si z toho vyvodí každý sám. A přesně na druhé straně republiky bych mohl v podobném duchu pokračovat na téma přerodu části CHKO Labské pískovce na národní park, kde se vlastně mimo několika cest nesmí nikam, zatímco v nejostřejší 1. zóně se prohání harvestory.
 
brdská krysa
Vloženo: Středa, 25 duben 2012 07:26 IP xx.yy.101.217 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.3; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E; AskTbPTV/5.14.1.20007)
Co se vlády a jejího záměru ohledně Brd týče, přepadá mě opatrný optimismus - rýsuje se to nadějně, kvik :-).
Myslím, že i nejzavilejším odpůrcům CHKO dochází, že by měli přehodnotit taktiku a prostě se do jejího vymýšlení zapojit - všici totiž už dávno JSME na jedné palubě, to si nezle vybrat či nevybrat, jak se tu mylně domnívá Námořník Biggrin.
"Všichni na jevišti velikého brdského světa stojíme a cokoli se hraje, všech se týče."
Hyn se hukáže, kdo má raději své zasraté ego nežli Brdy :-DDDDD !
 
Tichošlápek
Vloženo: Úterý, 24 duben 2012 23:35 IP xx.yyy.106.175 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.62
Změna: Ano, Slávku, poslechněte "pavla" a nic mi nesdělujte!
Rozumím tomu, že - podle něj - je plánování turistického značení tajné. Aby to náhodou někdo nevyužil "pro nějakou kampaň" .
Sám píše články pro turistický web o výletu přes dopadovou plochu dělostřelecké střelnice (to by mě nikdy ani ve snu nenapadlo, lákat tam neznalce do nebezpečí ohrožení života! ) a pozastavuje se nad termínem "papoušci". Nevím, co je na tom (kromě vlastních papoušků) nevkusného, no ale nebudu to zbytečně rozvádět a hrotit. Když chce být někdo na kilometr dva viděn, policajty (je v dopadovce! se zákazem vstupu! ) a zvěří (kterou zdaleka vyplaší, a tudíž se ochudí o zážitek jejího pozorování), jeho věc a jeho volba, svobodná, budiž mu přáno.
Co (jediné) ale stojí za úvahu: "turistická značka bude vést po cestě".
Opravdu?
Nevím, donedávna bych snad souhlasil, že přes neasanované CP Jordán a CP Tok například, povede jedna "odminovaná" cesta pro papoušky. Ale když teď tedy v novinách psali "plocha Brda zůstane 13. dělostřelecké brigádě z Jinců. Cílové plochy Jordán a Tok budou dál výcvikovým prostorem, cvičit na nich budou armádní i policejní pyrotechnici"
, tak jsem pojal podezření, že přes ně (CP Brda, CP Tok a CP Jordán) nepovede žádná turistická značka,
a proto jsem si (ó jak drze!) dovolil se na to otázat.
Nevím, no, když Jordán a Tok budou "dál výcvikovým prostorem" , na kterém budou "cvičit pyrotechnici" - tak tudy mohou procházet turisti? Co když to zrovna v době průchodu bouchne?!
Nebo že by se konal návrat ke košům vytahovaným na stožáry ?!
Nevím, proto se ptám (a to jsem tomu herdek dal, zase jsem to od zaslepeného, naivního fanatika schytal)

 
Námořník
Vloženo: Úterý, 24 duben 2012 20:01 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
"No a jinak už mlčím..." DÍKY!Smile
 
pavel
Vloženo: Úterý, 24 duben 2012 19:25 IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0
To Tichošlápek: Hmm, nějak jsi se zapomněl zmínit, že doporučuji použít pouze cestu/stezku a dokonce jen o trochu dál uvádím:
"Je nezbytné upozornit, že celá oblast leží ve VVP Brdy a velká část trasy vede dopadovou plochou. V žádném případě nedoporučujeme odbočovat z cesty a i na ní zachovávat přiměřenou ostražitost, nedotýkat se případných dělostřeleckých artefaktů atd.

MO vyhlásilo záměr VVP Brdy zrušit. Než se tak však stane, jedná se stále o vojenský újezd do něhož je oficiálně veřejnosti vstup zakázán - a ten je tak pouze na vlastní riziko."

No a jinak už mlčím....
 
Tichošlápek
Vloženo: Úterý, 24 duben 2012 19:10 IP xx.yyy.206.74 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.62
Děkuji "pavlovi" , že zastává názor, že přes Tok se má chodit jen po cestě - a že se tím sám řídí a nikde nepropaguje chození "středem vřesoviště"

třeba tady

" Poté, co spolu se silničkou absolvujeme jednu ostřejší zatáčku, opustíme ji vpravo na stezku mířící středem pláně. Ta chvilku jen lehce stoupá, pak vede téměř po rovině a následně začíná stále více klesat a traverzuje obrovskou pláň s nekonečnými lány vřesu, brusinek a borůvek a tu a tam stojícími zakrslými smrčky nebo jejich ohořelými pahýly. Pláň je plná větších či menších kráterů, některé jsou již dosti zarostlé a tvoří se v nich rašelinná oka. Procházíme totiž dopadovou plochou dělostřelecké střelnice. "
http://www.turistika.cz/vylety/z-obecnice-na-tok


 
Jirka
Vloženo: Úterý, 24 duben 2012 18:44 IP xxx.yy.113.112 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0
Děkuji Tichošlápkovi a Námořníkovi za odpověď k názvu. Je na poškozeném triangulačním hranolu letopočet 1927?
 
pavel
Vloženo: Úterý, 24 duben 2012 14:50 IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0
Doufám, že Slávek bude natolik opatrný, že nabude Tichošlápkovi poskytovat hotové návrhy cyklostezek a turistických cest v Brdech, aby jich zneužil pro nějakou "protioblastčickou" kampaň.
Je také docela legrační, jak se hrstka těch, kteří raději chodí lesem cestou necestou, domnívá, že "papoušky", (jak je s decentností, vkusem a slušností sobě vlastní nazývá Tichošlápek) vyvede z míry, když turistická značka bude vést po cestě (!) a nikoli v zamokřeném terénu Padrťských plání mezi kosatci, nebo středem vřesoviště a přes rosnatky na Toku, jak tomu holdují někteří "nepapoušci". A těm "nepapouškům" bude holt hrozit za nerespektování zákazu vstupu postih, mnohem pravděpodobnější než od vojáků, kteří nakonec pro tohle mají celkem pochopení.
To je právě ono - ta CHKO není o tom, nalákat někam turisty (jak se asi někteří mylně domnívají), ale jde jí o ochranu přírody, která těmto pomýlencům je dobrá jen jako úkryt před civilizací.
 
rp
Vloženo: Úterý, 24 duben 2012 12:12 IP xx.yyy.130.20 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
K Tichošlápkovi - doplněk: na padrťské pláně bude rovněž zřejmě vstup omezen nebo bude umožněn jen na zpevněné hlavní cesty, když se nebudou z důvodů ochrany biotopů pyrotechnicky sanovat. Mimochodem, tam by toho bylo, hlavně u Zadní Záběhlé...
 
Tichošlápek
Vloženo: Úterý, 24 duben 2012 00:39 IP xx.yyy.106.175 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.62
Totiž, nevyjádřil jsem se možná úplně přesně.
Zajímalo by mě, na co ta (politicky!, ne odborně) plánovaná turistickoprůmyslová CHKO Brdy bude "lákat" návštěvníky, když vlastně všechny atraktivní "cílovky/dopadovky" budou nepřístupné??
Brda bude v posádkovém cvičišti , Koníček asi taky, cesta a plocha od Jinec na západ tedy asi veřejně nepřístupná, "CÍLOVÉ PLOCHY JORDÁN A TOK BUDOU DÁL VÝCVIKOVÝM PROSTOREM, CVIČIT NA NICH BUDOU ARMÁDNÍ I POLICEJNÍ PYROTECHNICI "
http://praha.idnes.cz/vojaci-hledaji-munici-v-brdech-dk2-/praha-zpravy.aspx?c=A120421_1767147_praha-zpravy_klu
Tak na Brdu to nepůjde, na Koníčka to nepůjde, na Tok to nepůjde, na Jordán to nepůjde (?) To jsou věci ...
Kam teda papoušci vlastně budou chodit/jezdit ?!

 
Tichošlápek
Vloženo: Úterý, 24 duben 2012 00:08 IP xx.yyy.106.175 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.62
Dotaz na "Věrku" a "slávka":

14. října 2011 jsem sem (díky pawovi) umístil Vámi tehdy dovyžádanou turistickou mapu http://www.brdy.org/download/mapy/Brdy_jih_a_zapad_1937_75000.jpg

Věrka předtím, 13. října 2011, psala "Pokusila bych se trasy zdigitalizovat a vytvořit tak ucelenou představu o historickém značení na podkladu současných map."
a "slávek", též 13 října 2011: " bez návrhů, námětů není nad čím vést diskuze. Tedy, jak jsem dříve uvedl - dejme dohromady zkušenosti předků, porovnejme s realitou a važme, navrhujme.. Ale stejně - ono to bez těch Toků, Valdeků a Padrtí nepůjde.. A nenechme se odradit skutečností, že tam stejně dříve "vtrhnou " cyklisté, značení neznačení - já jsem pro "řád", a to pro obě skupiny."

Dámo a pane: po půl roce si dovoluji zeptat se: co jste tedy(ne)vymysleli s turistickým značením? Podařilo se "zdigitalizovat" ? A mohli bychom někde nahlédnout? Mě by to zajímalo.

A jak to je, turisté?, nevadí, že pětina újezdu zůstane "vojenským prostorem" ("posádkové cvičiště"Wink ? A jak se čerstvě dozvídáme (viz příspěvek níže), možná ještě více než pětina ("cílové plochy Jordán a Tok si i po zrušení újezdu armáda ponechá jako zájmová území" - VSTUP NA NĚ BUDE ZAKÁZÁN)

Předem děkuji za odpověď. Fakt mě to zajímá. Severně od silnice Zaječov-Obecnice bude nepřístupno. Tok, Jordán a Padrť taktéž. Vadí-nevadí? Jak to vidíte, turisti?


 
Příbramský deník
Vloženo: Pondělí, 23 duben 2012 19:35 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/armadni-general-picek-budeme-asi-prekvapeni-co-vsechno-v-brdech-najdeme-20120423.html
 
Tichošlápek
Vloženo: Pondělí, 23 duben 2012 00:53 IP xx.yyy.106.175 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.62
ad Jirka a Bubny:
Původ názvu neznám. Ale množné číslo bylo a je vskutku používáno. Dodnes se tam říká "V bubnech" nebo "Na bubnech". Pokud jde o oficiální zdroje, název BUBNY se uvádí nejpozději v mapách z roku 1928 pocházejících z nového mapování brdské střelnice. Víc nevím.

 
Námořník
Vloženo: Neděle, 22 duben 2012 23:13 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Pro Jirku: Název Trommelberg je uveden na německých mapách z období 2.sv. války, domívám se, že se jedná jen o překlad původního českého názvu.
 
Jirka
Vloženo: Neděle, 22 duben 2012 21:21 IP xxx.yy.113.112 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0
Děkuji Tichošlápkovi za odpověď. Je pro mne až překvapivá. Pozatavil jsem se nejen nad množným číslem Bubny,ale i nad německým názvem. Zda pochází doby německého užívání prostoru za 2.sv.války či z dob před národním obrozením.
 
web MO ČR - videjko
Vloženo: Neděle, 22 duben 2012 10:23 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.mocr.army.cz/informacni-servis/zpravodajstvi/vojaci-cisti-brdy-od-zbytku-munice--na-ukazku-se-prijel-podivat-ministr-i-sef-armady-67669/
 
a ještě jedna reportáž
Vloženo: Neděle, 22 duben 2012 09:21 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.brding.cz/nezarazene/hledaci-z-bechyne/

Brding: Hledači z Bechyně
 
další reportáž
Vloženo: Neděle, 22 duben 2012 08:29 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Je to duchařina, říkají vojáci při čištění Brd s detektory kovů

Zdroj: http://praha.idnes.cz/vojaci-hledaji-munici-v-brdech-dk2-/praha-zpravy.aspx?c=A120421_1767147_praha-zpravy_klu

------------------------------------------------------

A co když v Brdech budoucí turista narazí na munici, kterou přehlédli?

"Nejsou tady žádné nášlapné miny, nemůže se stát, že někdo zakopne a ono to vybuchne. Vybuchnout zdejší munice může, jen když s ní někdo neodborně zachází. A podle zákona platí, že když něco najdu, jsem povinen to hlásit policii," říká Kazatel.
 
brdská krysa Námořníkovi
Vloženo: Neděle, 22 duben 2012 08:21 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Z Vašeho pohledu Vám rozumím, ale holt rozkaz je rozkaz a když ty Brdy už armáda nepotřebuje... Tongue
Kdyby ty újezdy aspoň k něčemu bývaly byly - no řekněte mi, kdy si naše armáda aspoň trochu zabojovala
(československé jednotky v zahraničí se nepočítají).
Brdy nechť patří zvířátkům a lidem (holt se ta symbióza bude muset nějak vymyslet ke spokojenosti všech) a podle mě je jedině dobře, že se ten sajrajt a šrot z Brd vybírá - ať žijí Brdy mírové Smile !!
 
pěkná reportáž
Vloženo: Neděle, 22 duben 2012 08:03 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.vhsb.cz/clanky/pyrotechnicka-asanace-vu-brdy-a-navsteva-ministra-vondry.xhtml

Pyrotechnická asanace VÚ Brdy a návštěva ministra Vondry

 
Pro brdskou krysu
Vloženo: Sobota, 21 duben 2012 23:43 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Brdská krajina do dnešních dnů v té podobě jak ji známe a někteří i máme rádi zůstala zachována jen a pouze díky desítky let trvající vojenské přítomnosti. To Vaše "konečně osvobodit krásnou brdskou hroudu od militaristického jha" bude z mého pohledu pořádný průšvih, který ten výjimečný charakter Středních Brd nenávratně změní. A podle mne jen k horšímu...
 
Námořník
Vloženo: Sobota, 21 duben 2012 23:34 Navštívit web autora Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Na anonymy se sice neodpovídá, ale budiž: Na lodi jsem párkrát byl, ale rozhodně nikdy nenastoupím na palubu s těmi, kteří se "chovají jakkoli a mají jakýkoli názor". Na moři je posádka nucena pracovat jako tým, jinak to nejde a pro "jakékoliv chování" tam jaksi není vhodné místo. A nevidím ani žádný důvod proč bych měl někomu takovému - konkrétně co se Brd týká - proti svému přesvědčení pomáhat.
 
pokračování osvěty
Vloženo: Sobota, 21 duben 2012 21:18 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.pribram.cz/clanek-jak-a-kym-je-financovan-prirodni-park-a-chko-jak-by-tomu-bylo-v-brdech

Jak a kým je financován přírodní park a CHKO. Jak by tomu bylo v Brdech.
 

<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Následující > Konec >>

© 2024 Brdy - stránky milovníků brdských hvozdů