Automatický překlad


Hlavní stránka arrow Vzkazovník
Prohlížet komentáře
Zobrazeno 660 - 690 z 3532 stránek
 
Vložit komentář
 
Jméno Zpráva
Tichošlápek
Vloženo: Pátek, 08 červen 2012 07:20 IP xx.yyy.13.239 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.64
"Proto již v srpnu 2011 vznikl ve Strašicích analytický materiál "Návrh uspořádání území vojenského újezdu Brdy"
( ...... )
"Jedině v dílně ODS tak vznikl skutečně koncepční materiál."
( ....... )
"V oblasti komunikační sítě navrhujeme, aby přes Brdy vedla jediná páteřní silniční komunikace."

http://www.ods.cz/os.rokycany/clanek/953-venujeme-pozornost-ruseni-vojenskeho-ujezdu-brdy


 
omluva
Vloženo: Pátek, 08 červen 2012 06:41 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
za všechny ranní překlepy Sad
 
brdská krysa
Vloženo: Pátek, 08 červen 2012 06:41 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
... Jestli "všeobecná nezájem o diskusi" nevznikl taky trochu tím, že se s Vámi lidi bojí diskutovat Tongue ?
Ono totiž, co se stíhám orientovat,takhle:
admin rp diskutuje všude možně jen ne na svém webu, nějaký BČ zde výměnou názorů zjevně pohrdá (= zatímco se tvoří budoucnost Brd, žvatlá cosi o tom, že o nich my stejně nerozhodujeme...), Pavla jste odsud vytrkal a Námořník má charakter a s nepřáteli se nepaktuje Tongue.
Zbytek se, jako vždy, veze, anebo je mu všechno fuck.
Tak tolik úvodem...

K silnicím:
Kudy, kudy, kudy cestička...? No to bude problém, když silnice do Obecnice nesplňuje parametry a Kraj ji nechce... hledá se tedy nějaká náhradní, ovšem to o Strašicích slyším poprvé a je otázka, čí je to výmysl - nejspíš Kraje (?), který se vyslovuje v tom smyslu, že komunikace se budou řešit "až to bude naše", tj. po převodu katastrů. A to už bude po krajských volbách a kdo ví, jak to dopadne, hlavně v SČ kraji... proto je asi předčasné se tím nějak vážně zabývat, i suchým poldrem u Ameriky... On to Kraj nemusí vidět stejně jako některé ty obce..., viz třeba záznam z jednání březnového krajského zastupitelstva Plz. kraje ze dne 12.3:
http://www.plzensky-kraj.cz/cs/node/31563

Čas: 2:11 - 2:16

Průtahu přes Brdy se ale asi nezabrání - ale pro ty vesnice, kudy se bude vjíždět a vyjíždět, to bude nevýhodné - smrad, hluk, přetížená cesta, nedivím se, že Obecnice protestují. Upřímně řečeno, ani Strašičákům na Huti bych to vůbec nepřála Sad.
No kudy byste to třeba vedl Vy, když už by to tedy muselo být?
 
Tichošlápek
Vloženo: Čtvrtek, 07 červen 2012 23:50 IP xx.yyy.136.44 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.64
Chtěl bych se všech zde již dlouho mlčících zeptat, zda si všimli tohoto :

(Plzeňský) "kraj chce, aby se Brdy daly projet alespoň jednou silnicí, která by splňovala parametry krajské komunikace III. třídy."
" Vyhovovala by silnice z jihu na severozápad, tedy ze Středočeského kraje do Strašic."
http://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/brdy-se-pripravuji-na-zmeny-rozdeluji-se-katastry-pyrotechnici-kontroluji-uzemi

Krom toho se tam píše, že by chtěli "poldr" - pokud se tím myslí (jako že asi ano) přehrada na Americe, pak vzhledem k neprůjezdnosti údolí Padrťského potoka, je asi jediným řešením "průjezdní silnice" varianta z Bukové přes Padrť a pak k "Andělkám" a přes "val" na Předních Bahnech do Strašic ?!

Vadí - nevadí? Líbí - nelíbí?
Nebo vážně všeobecný nezájem?


 
chat s Řihákem
Vloženo: Čtvrtek, 07 červen 2012 17:27 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.5) Gecko/20100101 Firefox/10.0.5
26.5.2012 08:05 (brdská krysa)

Dobrý den, pane starosto a senátore, zajímá mě Váš názor na záměr zřízení CHKO v Brdech.
Podporujete vznik CHKO v Brdech po odchodu armády - velkou variantu navrženou MŽP? Jak si představujete Vy osobně "řešení Brd" po odchodu armády? Děkuji a přeji pěkný den.
***********

Dobrý den, zdravím všechny brdské krysy a rovněž jim přeji pěkné dny.

Osobně se domnívám, že pro zachování čisté přírody v Brdech by bylo nejlepší, kdyby tam zůstali vojáci a tento prostor i nadále spravovali oni. Pokud ale v roce 2015 skutečně odejdou, pak je třeba, aby ještě předtím byla na území Vojenského újezdu Brdy vyhlášena Chráněná krajinná oblast. Za nejvíce vhodné řešení pro přírodu Brd považuji zachování jednotného katastru území pod správou Středočeského kraje. Hospodaření s lesy pak navrhuji ponechat na státem řízené organizaci - nejlépe Vojenské lesy a statky. A zajistit pozvolný rozvoj území formou měkké turistiky - pěší, cyklisté a v zimě lyžaři. Rozhodně nejsem pro výstavbu žádných hotelových komplexů uvnitř Brd. Pouze na okrajích. A i zde musí být tato výstavba vždy podmíněna vybudováním potřebné infrastruktury - parkovacích míst, komunikací a podobně. Po otevření Brd nesmí trpět obyvatelé, kteří žijí v jejich bezprostřední blízkosti. To v praxi znamená, že si nesmíme nechat zničit prameny s čistou vodou z Brd, že obyvatele Orlova nesmí otravovat stovky aut parkujících nahodile v jejich osadě, nebo že například přes Obecnici nesmí vést autostráda pro kamiony směrem na plzeňskou dálnici. Problémů je mnoho a je třeba je řešit s předstihem. A ne, až nastanou.

http://www.pribram.cz/index.php?menu=chat&i=5&od=48
 
Muzeum Středních Brd
Vloženo: Čtvrtek, 07 červen 2012 10:58 Navštívit web autora Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.184.151 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.3; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1)
Zájemci mohou nalézt na muzejních webových stránkách www.muzeumstrasice.eu krátkou reportáž z druhé Muzejní noci ve Strašicích, malou fotogalerii z akce, jakož i krátký film "poučný" o zdolání šachty Barbora na Jedové hoře.
 
Deník veřejné správy
Vloženo: Úterý, 05 červen 2012 16:07 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://denik.obce.cz/clanek.asp?id=6545694

Plzeňský kraj souhlasí s návrhem katastrů obcí i s CHKO v Brdech
 
Příbramský deník
Vloženo: Neděle, 03 červen 2012 16:27 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Středočeský kraj trvá na tom, aby Brdy zůstaly pod jeho správou

http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/stredocesky-kraj-trva-na-tom-aby-brdy-zustaly-pod-jeho-spravou-20120603.html
 
dodateček :
Vloženo: Neděle, 03 červen 2012 16:22 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
"K dnešnímu dni tři čtvrtiny obcí, u nichž dochází k územnímu překryvu s navrhovanou CHKO, vyjádřily podporu tomu, aby MŽP pokračovalo, čtvrtina vyjádřila zásadní nesouhlas," shrnula Landová.

Na základě obdržených stanovisek bude připraven materiál pro poradu vedení MŽP s návrhem dalšího postupu a vypořádání požadavků obcí (úprava hranic). Asi koncem června nebo začátkem července, by mělo padnout rozhodnutí, jakým způsobem budou pokračovat práce na naplňování úkolu, který byl schválen v usnesení vlády 4. ledna 2012.

V tomto usnesení vlády je harmonogram prací, který předpokládá vyhlášení CHKO Brdy do 30. června 2014. "V případě většinové pozitivní reakce regionu s navrhovaným vymezením CHKO a schválení záměru by se do konce roku 2012 zpracovaly nezbytné odborné dokumenty - návrh zonace, plán péče, úprava hranic dle požadavku obcí apod. Od roku 2013 by mohlo MŽP zahájit oficiální projednání záměru na vyhlášení," upřesnila postup Barbora Landová.
(...)

Celé v PB dnes:

http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/vetsina-obci-je-pro-vyhlaseni-chranene-krajinne-oblasti-brdy-20120603.html


 
brdská krysa
Vloženo: Sobota, 02 červen 2012 04:31 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Tichošlápkovi:
To myslíte jako koho, toho v podvečír vratkého? Co se mě týče, ač zapřísáhlý abstinent (bo mi to nechutná),chodím po čtyřech odjakživa Tongue.
Myslím, že uvažujete špatně s tím konsensem: vždyŤ ještě nejde o zahájení řízení o CHKO podle zákona, jen se tak předběžně sonduje, jak to v obcích vypadá. Soukromě to odhaduji tak, že to na MŽP nějak vyhodnotí a pokusí se ještě osvětově zapůsobit v těch několika málo obcích, kde mají s CHKO nějaký problém... že prostě ten konsensus, když už Vám to tedy nedá spát, bude nakonec nalezen, viz změna názoru ve Hvožďanech.
Nepodceňujte samosprávy, ony mohou vycházet nejen z toho vládního a ministerského materiálu, mohou si v dnešní době sehnat informace v podstatě odkudkoli, poradit se s kýmkoli atd... a pokud se obce přikloní většinově k jedné možnosti ze dvou dobrých, na tom přeci nebude nic zlého... Jsem sama zvědava, jak se to vyhodnotí a co kdo vůbec zaslal za stanovisko - Vy je snad máte všechna, že se vyjadřujete tak kategoricky?
A s tou Příbrami prej fakt jo.
... Už se těším, až se bude zonovat, vzpomínám si, jak jste u toho kdysi skončil ještě před radarem,kdy jste se pro CHKO mohl přetrhnout, tak doufám, že se zapojíte - hnidopichů bude zapotřebí Wink.
 
Tichošlápek
Vloženo: Pátek, 01 červen 2012 22:49 IP xx.yyy.144.77 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.64
Doslov

Na rozdíl od některých oblastčíků, kteří ztrácejí půdu pod svýma dennodenně k večeru vratkýma nohama, jsem klidný.
Jak už jsem psal před nedávnem, vyčkejme.

Nezpochybňuji, že nadpoloviční většina zaslaných stanovisek samospráv se nevyslovila zásadně proti CHKO. Stálo by možná za další dokazování, že se tak stalo na základě materiálů nekorektních, např. http://sux.cz/3d6d nebo http://mosur.czp.cuni.cz/images/2012/Brdy/BRDY_MZP_prezentace_KOmp.ppt
se sugestivními argumenty typu, že přírodní park nezakazuje vjezdy nebo neomezuje hospodaření atd. atp. ( se zamlčením toho, že vjezdy do lesa jsou zakázány lesním zákonem, že hospodaření je omezeno v "maloploškách", se zcela pominutím otázky nezcizitelnosti pozemků ve státním vlastnictví v MZCHÚ atd. ) ,
ale vem to (pro tuto chvíli) čert.

Faktem je, že ministr ŽP i ředitel AOPK svého času prohlásili, že nutný je konsensus čili všeobecný souhlas.
A ten NENÍ.
Pokládám za nevýznamné a bezpředmětné řešit, jestli nesouhlasí osmina nebo čtvrtina dotčených obcí, zkrátka a dobře všeobecný souhlas to není.

Jak to dopadne, nevím. Avšak pokud by "ochranářská vrchnost" dostála svému původnímu slovu, musí CHKO Brdy přestat prosazovat, nebo to řekněme odložit.
Jestli vyleze s tím, že stačí (nadpoloviční) většina, tak popře to, co hlásala na začátku (všeobecnou shodu, konsensus ) .
Osobně věřím, že se svému původnímu slovu nezpronevěří.

Ostatně, připomeňme si znovu "event MOSUR" http://mosur.czp.cuni.cz/images/2012/Brdy/2012_03_27_Zapis_Ofic.doc , kde se, mimo jiné, píše:
"V BRDECH SE NIKDY CHKO NENAVRHOVALO."
"Varianta v hranicích vojenského újezdu je politická, odborně nesmysl " "Malá varianta -nepřijatelná pro MŽP, v tu chvíli by nevyhlašovali"

a hlavně:
" Omezovat rizika toho, aby vznikly antiaktivity (.....) Šumava (ve svatém nadšení vyhlášen NP, starostům naslibováno, konkretizace výhod neproběhla - výsledek, že po 20 letech zablokováno se starosty, a završeno jmenováním ředitele, který nekompetentní atd.). "

Podtrženo, sečteno:
musí být konsensus, to jest souhlas všech.
A ten není.
A když není, hrozí antiaktivity.

 
Tichošlápek
Vloženo: Pátek, 01 červen 2012 21:58 IP xx.yyy.144.77 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.64
Krysa uvedla: "Pro CHKo se vyslovilo zastupitelstvo i v Příbrami"

Materiál pro předjednání záměru na vyhlášení CHKO Brdy MŽP zveřejnilo v únoru 2012.

Zasedání Zastupitelstva města Příbram se konalo 20. února a 16. dubna.
Ani v jednom ze zápisů z těchto zasedání se problematika CHKO Brdy nevyskytuje.
 
Námoník
Vloženo: Pátek, 01 červen 2012 21:10 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Pro krysu: Asi jste nepochopila, že obce se rozhodují podle sebe a podle toho o čem si myslí, že pro ně bude nejlepší. Otázkou je, zda to bude nejlepší i pro Brdy... Pokud mne někam pozvou, seznámím je se svým názorem, ať si to přeberou jak chtějí, a nakonec jim zdůrazním, že rozhodnutí je opravdu jen a jen na nich. Bohužel, mezi lidmi přetrvávající představa, že CHKO = stavební uzávěra (a tu by v Brdech opravdu chtěli) je zcela mylná. Sad
 
krysa
Vloženo: Pátek, 01 červen 2012 17:14 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Pro CHKo se vyslovilo zastupitelstvo i v Příbrami, Jincích (pokud by se to s odchodem armády z Brd nerozmyslelo), Bohutín šalamounsky žádá co nejúčinnější ochranu přírody bez přesnější specifikace (ale CHKO neodmítl).
Tak snad to Felbabka a Podluhy nezkazí, že, Námořníku Wink!
 
Zaječov k CHKO
Vloženo: Pátek, 01 červen 2012 16:51 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Zápis z pracovní porady zastupitelstva
Č. 34

Vyjádření zastupitelstva obce Zaječov k vyhlášení CHKO Brdy

Zastupitelstvo obce Zaječov bude podporovat vznik CHKO Brdy dle vyjádření návrhu na vyhlášení zvláště chráněného území (materiál pro předjednání záměru) Chráněná krajinná oblast Brdy zpracovaný MŽP v únoru 2012 v Praze.
Zastupitelstvo obce Zaječov požaduje spolupodílet se na stanovení cílů ochrany území. Hlavními prioritami jsou zachování krajinného rázu, který je jedním s typických znaků krajiny Brd a brdské vrchoviny a to především ve stanovení limitů na omezení budoucí výstavby v území navrhovaného CHKO.
Zastupitelstvo obce Zaječov má zájem vyjadřovat se k plánu péče a k lesnímu hospodářskému plánu v CHKO Brdy.
Vyjádření podpořila nadpoloviční většina zastupitelů
 
Deník veřejné správy
Vloženo: Čtvrtek, 31 květen 2012 17:23 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Příbram -- Brdské obce by po odchodu armády z vojenského újezdu spíše uvítaly vyhlášení chráněné krajinné oblasti. Vyplývá to z průběžných výsledků ankety ministerstva životního prostředí. Zatím ale není známo stanovisko všech obcí. Úřad jich oslovil 43, odpovědělo dosud jen 22. Většina chce CHKO, ale ne bezvýhradně. Některé obce si kladou různé podmínky, řekla dnes ČTK Barbora Landová z ministerstva. Konečné výsledky mají být známy v první polovině července.

Celé zde:

http://denik.obce.cz/clanek.asp?id=6545078
 
Bahna 2012
Vloženo: Čtvrtek, 31 květen 2012 17:19 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.mediafax.cz/regiony/4062758-Letosni-Bahna-predstavi-na-400-kusu-bojove-techniky-i-dve-historicke-bitvy
 
Námořník
Vloženo: Středa, 30 květen 2012 23:07 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Ještě k té peci na pálení vápna - pokud by někdo nevěděl o co jde...

http://www.vhsb.cz/clanky/brdske-zahady-ii.xhtml
 
Námořník
Vloženo: Středa, 30 květen 2012 22:37 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Pro BrKo: Stav vápenice na Hrachovištích zjistím a dám vědět. Shocked Snad Tvá informace není podložena... Doufejme!
 
BrKo
Vloženo: Středa, 30 květen 2012 21:12 IP xxx.yyy.214.119 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0) Gecko/20100101 Firefox/10.0
Pro p. Pešatu:
Raegovat na články pana Č. je naprosto zbytečné. Jestli chtěl tímto autor někoho přesvědčit o výhodách CHKO tak jejich jednostranost činí spíše opak. Naštěstí existují i jiné weby, tedy ne jen stránky BRP z dílny pana Č., kde se o Brdech diskutuje v mezích slušného chování, tudíž žádné napadání těch, kteří mají jiný názor než ti druzí, žádné výkřiky, že za nesouhlas obcí můžou jejich hloupí zastupitelé oblbnutí iniciativou SOS a pod. Už se zde, doufám že předčasně, řeší a to ve shodě obou táborů, jak v mezích zákona pozastavit aktivity "zlatokopů" jenž vznikem CHKO jistojistě nastanou. Míněno je tím vznik golfových či paintbollových hřišť, různých lanových či adrenalinových center a podobných nesmyslů, které vždy souvisí s místy, které mají nějakou tu obchodní značku a tou značka CHKO bezesporu je. Ale to je zbytečné zde rozebírat. Mmch s tím posměchem má Tichošlápek pravdu, zůčastnil jsem se diskuse o CHKO v Rožmitále, kde nás svým komickým výstupen pan Č. taktéž obdaroval.

Pro ostatní:
Ale hlavní důvod proč sem píši. Donesla se mi zvěst, že zhruba před měsícem byla vážně poškozena, snad zcela zničena, vápenice u Hrachoviště. Když jsem zde byl tak před půlrokem naposledy, byla pec ještě v pořádku. Nemáte o tom někdo nějakou bližší informaci ?
 
Obecnice
Vloženo: Středa, 30 květen 2012 17:09 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Usnesení č. 3/2012 ze zasedání zastupitelstva obce Obecnice konaného dne 28. května 2012


15. CHKO Brdy

- OZ souhlasí s vyhlášením CHKO na území současného vojenského újezdu Brdy, tak jak je navrženo MŽP.
Současně s tím, žádá obec Obecnice, aby v případě vyhlášení CHKO, bylo sídlo správy CHKO umístěno v Obecnici. Důvodem je poloha obce a dále skutečnost, že je zde sídlo Lesní správy Obecnice, která obhospodařuje podstatnou část současného voj. prostoru a dále uvažované umístění Divize Hořovice VLS
- pro 12, proti 0

http://www.obecnice.eu/cz/uredni-deska/usneseni-zastupitelstva/c1034
 
brdská krysa
Vloženo: Středa, 30 květen 2012 06:24 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Ježkovy voči! Snad si někteří nemyslí, viz zakňučení Tichošlápkovo, že CHKO padne kvůli předběžnému nesouhlasu několika Iniciativou zmaninupovaných obcí ???? Shocked
 
Námořník
Vloženo: Úterý, 29 květen 2012 23:46 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Přečetl jsem si text JUDr. Čámského a opět se v něm nejedná o nic jiného než o napadání těch, kdo se odvažují mít jiný názor než on. Je to již poněkud únavné. Nemá smysl komentovat všechna jeho nesmyslná tvrzení, ale jen tak na okraj - je opravdu podivuhodné, jak se svatým zanícením neustále mluví o ochraně přírody a zároveň organizuje hromadné veřejné akce spojené s rozděláváním ohňů v lese, opékáním buřtů a navíc i vstupováním do cílových dopadových ploch. V květnu loňského roku dotyčný pan doktor vedl skupinu devětatřiceti lidí, která si rozdělala oheň přímo na skalním útvaru Koníček na Jineckých Hřebenech, uprostřed jedné z přírodně nejcennějších brdských lokalit, na území, které je navrženo na vyhlášení národní přírodní památkou. Další slibované opékání buřtů inzeroval na 26.5. 2012, tentokrát na území další připravované národní přírodní památky, v cílové ploše Tok. Přístup JUDr. Čámského k ochraně přírody je tedy mírně řečeno poněkud rozporuplným, nebere vážně ani to co hlásá.
A jak upozornil Tichošlápek, na Facebooku před pár dny s posměšky dokonce tvrdil, že ve VÚ Brdy ostré střelby prakticky neprobíhají. Tyto aktivity pana doktora práv, kterými veřejně nabádá k porušování platných zákonů a vyhlášek, mohou ve svých konečných důsledcích vést až k ohrožení zdraví či života těch osob, které mu uvěří. A to myslím opravdu vážně.
 
Tichošlápek
Vloženo: Úterý, 29 květen 2012 22:35 IP xx.yyy.71.85 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.64
Že vás to ještě baví.
To nemůžete všichni počkat týden dva, než MŽP bude mít stanoviska samospráv a nějak se tedy vysloví, co rozumí slovem konsensus? Konsensus je projev shodné vůle, obvykle se tím má na mysli, že "všichni souhlasí" . Připomeňme slova ministra Chalupy z 11. srpna "mojí ambicí je, abychom dokázali nalézt shodu se VŠEMI obcemi dřív, než ten proces postoupí z procesu neformálního do procesu formálně právního " , slova ředitele AOPK Františka Pelce z ledna 2012 "předpokladem je pro případné vyhlášení CHKO Brdy to, že se najde konsensus, neříkám nechtěný kompromis, já bych zdůraznil konsensus na využití tohoto prostoru pro chráněnou krajinnou oblast" a slova Dr. Vopálkové v tiskové zprávě z 15. května: "předpokladem pro vyhlášení CHKO je ale souhlas VŠECH dotčených obcí. " http://www.pribram.eu/index.php?vid=1928

Pokud jde o "pavla", smějí se mu už skoro všude, on na to nedbá nebo to neví, a tím víc útočí a útočí. VLS podle něj plundrují a drancují (pravda to není ) , on nesnáší stejnověké porosty, ale vadí mu mýtiny, které ty stejnověké porosty zlepšují zaváděním např. jedle a buku, kdesi vynašel (prý nějací odborníci mu zjevili) tu hrůzu "prodeje na pni" , pravda to opět není , protože v divizi Hořovice se v roce 2010 vytěžilo celkem 220 644 metrů kubických dřeva, přičemž v roce 2011 byla předpokládaná souhrnná výše těžby v divizi Hořovice metodou "prodeje na pni" 3094 kubických metrů. Na Facebooku http://www.facebook.com/pages/Brdy/256091079732?sk=wall píše o ostrých střelbách "He he, kdyby jste si našel kalendář, zjistil byste, že jsou to vždy všechny pracovní dny. Újezd je uvádí jako možné dny, kdy LZE v újezdu cvičit. To ještě nic neříká o tom, kdy tam ta cvičení skutečně probíhají. (Např. v r.2010 to bylo tuším celkem 8 dní, kdy se v újezdu střílelo ostrými, v loňském roce ještě méně často. Pravda, cvičnou municí se "střílí" nejspíš mnohem častěji)." , to je opět lež, protože všechny dny v rozpisech uvedené byly nějaké ostré střelby (pěchotní, pistolové střelnice, trhací jáma, "vševojsková" na Brdě, letecká střelnice, krom toho v roce 2010 tu měsíc řádili Britové, a to se ve všední den do prostoru neodvážili ani největší drsňáci, vystřílel se celý vlak ostré munice) .... atd.
a plácá a plácá a plácá - a žerou mu to už jenom ti, kteří o tom nevědí nic.

CHKO Brdy je blbost a konsensus k ní není. Bodejť by taky byl.
Tak uvidíme, jak to odpovědná místa vyhodnotí.

Trpělivost. Počkejme si, jak pan ministr životního prostředí a jeho podřízení (ne)dodrží slovo.

 
odpůrci
Vloženo: Úterý, 29 květen 2012 20:37 IP xxx.yyy.204.146 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.52 Safari/536.5
ale nezapomněl se podepsat, nikdo jiný, než JUDr. Čámský na svém webu, pardon, občanského sdružení Brdy-Res publica, nepíše
 
info
Vloženo: Úterý, 29 květen 2012 19:02 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
V Obecnicích včera podpořilo ZO vznik CHKO v Brdech.
 
Ing.Václav Pešata
Vloženo: Úterý, 29 květen 2012 14:57 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yy.224.120 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; cs; rv:1.9.1.11) Gecko/20100701 Firefox/3.5.11 (.NET CLR 3.5.30729)
Přátelé doporučuji si přečíst zmiňovaný článek O odpůrcích CHKO. Tolik demagogie sprostoty jsem slyšel jen ve filmových ukázkách při vystoupení prokurátora Urválka v procesech s Horákovou a Slánským. Cožpak ti kdo mají odlišný názor jsou idioti, zmanipulovaní či zloduši v cizích službách. Smutné je, že autor tohoto výplivku se zapomněl poodepsat.
Šerif
 
:-))
Vloženo: Pondělí, 28 květen 2012 21:50 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Pár slov o odpůrcích CHKO Brdy.

http://www.brdy-respublica.estranky.cz/clanky/komentujeme/par-slov-o-odpurcich-chko-brdy..html
 
Mladý Smolivec
Vloženo: Neděle, 27 květen 2012 19:03 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
?schvaluje vydání předběžného souhlasného stanoviska se záměrem vyhlášení CHKO Brdy v případě uzavření VÚ Brdy

http://www.mladysmolivec.cz/cs/usneseni-zastupitelstva/usneseni-c-4-12/R6-A1052/
 
web BRP
Vloženo: Neděle, 27 květen 2012 18:07 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
O ochraně přírody v Brdech rozhodnou obce.

http://www.brdy-respublica.estranky.cz/clanky/komentujeme/o-ochrane-prirody-v-brdech-rozhodnou-obce..html
 

<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Následující > Konec >>

© 2024 Brdy - stránky milovníků brdských hvozdů