Automatický překlad


Náhodné obrázky


Petr Dvořák
Černý potok - červen 2016
Počet zobrazení:3151

Pavel Wunsch
Na úbočí Hlavy
Počet zobrazení:4944

Jiří Jiroušek
Hořejší Padrťský rybník
Počet zobrazení:6283
Hlavní stránka arrow Vzkazovník
Prohlížet komentáře
Zobrazeno 480 - 510 z 3532 stránek
 
Vložit komentář
 
Jméno Zpráva
co říká nějaký Smutný je fuk,
Vloženo: Neděle, 09 září 2012 06:53 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
po krajských volbách už tam nejspíš nebude...Biggrin
Hlavně aby nepadla vláda, ale asi spíš ne... a jak vláda vyřeší ten rozpor mezi PK a SČK je snad jasné Smile...
 
Brdomil
Vloženo: Sobota, 08 září 2012 17:01 IP xx.yyy.180.185 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
To potvrdil také mluvčí Středočeského kraje Milan Smutný. Podle něj krajští radní s návrhem nesouhlasí a trvají na tom, aby území zůstalo v katastru středočeských obcí. "V tom území vidíme obrovský potenciál rozvoje pro domácí i zahraniční turisty," vysvětlil Smutný.

Chtěl bych konkrétně vědět,co tak obrovského v Brdech přitáhne zahraniční turisty.Kdyby to bylo nekonečné ticho,maximální ochrana přírody a ničím nezastavěné prostory.Potom hurá.Pan Smutný to však vidí asi jinak,že.....??Měl by konkrétně nastínit,co tím myslí!!
 
Příbramský deník
Vloženo: Sobota, 08 září 2012 10:19 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Ministerstva předloží vládě návrh na rozdělení Brd

http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/ministerstva-predlozi-vlade-navrh-na-rozdeleni-brd-20120908.html
 
brdská krysa (z nory)
Vloženo: Sobota, 08 září 2012 09:57 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Nazdar, fantasto Tongue!

Odkud jste prosím vzal tu informaci o onom soukromém subjektu, který bude dělat limity pro Brdy? Dejte pls odkázek, asi mi něco uteklo....?

Ale i kdyby tak, stejně nemáte pravdu s tím rozhodováním - kdokoli může vymyslet a předložit prakticky cokoli, ale poslední slovo budou mít nakonec ti, co o uvádění nápadů v život rozhodují - takže politici různých úrovní. A ne že ne!
Kdyby to bylo tak, jak píšete Vy, popíralo by to základní principy demokracie Shocked.
Jako vždy žvaníte Sad - právě kdyby nebylo některých těch osvícených jednotlivců z řad politiků (těch dole, pochopitelně), tak by snad ta CHKO ani vůbec nebyla, což by byla velká škoda.... a i ta věta o "turistickém potenciálu Brd" se dá vykládat různě - dle mě spíše jako obava před devastací, nikoli jako přání zničení Brd.
Jo a co se "brdského zlata" týče, kdyby ta Vaše parta do toho nevrtala a nezblbla některé ty obce strachem z toho, že si ve 4. zóně lidi nepostaví ani psí boudu, nemusela se hranice CHKO vůbec upravovat a ta potencionálně zlatonosná oblast (ale spíš ne) by (snad) nebyla v CHKO tak zranitelná... takže abyste nehledal třísku v cizím oku, když v něm máte trám jak hrom Sad !!

Možná by bylo dobré, až bude zahájeno oficiální připomínkování k Návrhu CHKO, požadovat, aby se ta hranice zas pohnula... ?

Jo a kdyby se Vám snad nelíbilo, co tu píšu a chytnul Vás zas amok, vězte, že jsem už dávno zalezlá v noře... Tongue
 
Tichošlápek
Vloženo: Pátek, 07 září 2012 23:54 IP xx.yyy.232.154 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
Zpráva o obrovském potenciálu:
"V tom území vidíme obrovský potenciál rozvoje pro domácí i zahraniční turisty"
http://www.ceskenoviny.cz/tema/zpravy/mo-a-mv-predlozi-brzy-vlade-navrh-katastru-kraju-i-obci-v-brdech/836178

Další novinky: upřesněná rozloha tolik tolik tolik chtěné CHKO: 344 km čtverečních ( mj. poníženo o brdské zlato ) .


Mýlil by se, kdo by si myslel, že to bude AOPK nebo MŽP, kdo "vymyslí" limity a regulativy dalšího "rozvoje" v Brdech. A nebo že se nějak přihlédne k hlasu lidových znalců
Ne ne, kdepak, provede to, pěkně pod pokličkou a hlavně rychle, soukromý subjekt, do konce listopadu 2012, za předpokládanou cenu 180 tisíc korun českých (možná bude nižší, zvítězí nejnižší nabídnutá cena).
Fičák státních peněz do nesmyslu začal vát ....
Fuííííí

A poslední ostrov pustoty ve středu Čech jde do hajzlu.

Bude to nejspíš tím, že těch túristických atrakcí je v Česku zatím málo. Nebo ještě jinak: proč by to někde mělo být jinak.
Jinakost a jedinečnost Brd tkví v jejich opuštěnosti, pustotě, nepřítomnosti lidských vymožeností.
A to je potřeba zlikvidovat.
Zglajchšaltovat.

 
beseda "Brdy dnes"
Vloženo: Pátek, 07 září 2012 21:28 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.brdy-respublica.estranky.cz/clanky/komentujeme/beseda--brdy-dnes-.html
 
Muzeum Středních Brd
Vloženo: Pondělí, 03 září 2012 16:41 Navštívit web autora Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.184.151 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1)
Zveřejnili jsme na webu www.muzeumstrasice.eu aktualizovaný seznam dárců sbírkových předmětů. I touto cestou všem ještě jednou děkujeme!
 
když se chce všechno jde
Vloženo: Neděle, 02 září 2012 20:17 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Plánovaná víkendová technoparty v Chráněné krajinné oblasti (CHKO) České středohoří je v rozporu se zákonem na ochranu přírody a krajiny a nesmí se konat. ČTK to sdělila vedoucí CHKO Markéta Peřinová. Hlučná hudební produkce, spojená s velkým počtem účastníků, podle ní ohrožuje především vzácné zpěvné ptáky. Akce by se měla konat na soukromém pozemku v Horní Libchavě u České Lípy. Na dodržení zákazu bude dohlížet policie.

http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-21648970-ochranari-zakazali-technoparty-na-ceskolipsku

A jinde jen kvičí, že zákon je bezzubý:

http://www.novinky.cz/domaci/148498-v-ostravici-duni-tanecni-party.html
 
rp
Vloženo: Neděle, 02 září 2012 20:08 IP xx.yyy.13.64 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C; InfoPath.3; .NET4.0E)
Proběhla technopárty v RS Věšín (48h velmi dobře slyšitelná i přes kopec 5 km daleko!).

http://www.nwp.cz/?site=info_nextra

Nabízí se logická otázka, zda CHKO by dokázalo tento neduh vyhnat z lesů...? Myslím, že to bylo slyšet na celém Třemšínsku a Rožmitálsku. Slyšel jste to také někdo?
 
Jasněěěě,
Vloženo: Neděle, 02 září 2012 19:45 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
radar, přehrada, Disneyland, těžba zlata - a možná přistaně i UFO TongueBiggrin ...
 
Tichošlápek
Vloženo: Neděle, 02 září 2012 14:40 IP xx.yyy.252.118 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
Jo jo, ono by bývalo bylo logické zvolit jedno z řešení: buď nechat v Brdech (Jincích) dělostřelce a ovšem nebrat jim ten jejich "unikátní" (jak se deklarovalo dřív) výcvikový prostor, nebo tedy zrušit vojenský újezd Brdy, ovšem úplně a zároveň s ním zrušit i jineckou posádku (a redukované dělostřelce rozestěhovat, jednu část k mechanizované brigádě na Moravu a druhou část k brigádě rychlého nasazení) .

Jenže marně se hledá logika tam, kde není !
Podivné hybridní řešení, kdy se újezd zruší-nezruší. Tj. zbyde z něj, z jeho čtvrtiny, už neunikátní, posádkové cvičiště. Ale je to tak. Slyšte zde mimořádně upřímný obrany hlas: " Do roku 2015 má na území vzniknout chráněná krajinná oblast, být zrušen vojenský újezd, který ze 75 % bude nově k dispozici veřejnosti a z 25 % se stane ono posádkové cvičiště pro 13. dělostřeleckou brigádu, která zůstává na svém sídelním útvaru v Jincích, a to jistě na mnoho let, neb se do kasáren relativně nedávno investovalo asi 5 miliard, čili armáda pochopitelně takové místo zcela neopustí. Navíc i nadále budou na území hospodařit Vojenské lesy a statky. ( ..... ) Ministr obrany doslova řekl: "To bych musel být magor, abych poslal vojáky z místa, kam se nainvestovaly takové peníze .... " Za Vondry to nehrozí. Ale z dlouholetého pohledu se jednou může najít takový výtečník, který zavelí a .... "
www.facebook.com/vojenskeujezdy/posts/256161254401688?comment_id=3773637
Tak, řečeno je to vcelku jasně, "za Vondry to nehrozí" .

Já samozřejmě nevím, jak to dopadne. Kotrmelců už jsme zažili tolik, že možné je úplně všechno. Možná se zruší posádka Jince, možná do ní naopak přijdou vojáci ze zrušené posádky Strakonice, a možná se modifikuje celá "optimalizace újezdů" a Brdy se nakonec nezruší, a možná se nakonec nevyhlásí CHKO .....

V našem zchudlém (rozkradeném), zpronevěřeném, zkorumpovaném státě je možné téměř vše.

Mimochodem, a to s chudým a zadluženým státem a také s Brdy přímo souvisí, zatím málo se se mluví o nové zlaté horečce.
Jak MŽP "upravilo" hranici zamýšlené CHKO Brdy na jihovýchodě tím, že nakreslilo hraniční čáru po silnici č. 191 (Voltuš - Roželov) , to , pokud vím, nikdo z odpůrců nežádal . Usnesení zastupitelstva obce Hvožďany z 23. května 2012 znělo
"Obecní zastupitelstvo nesouhlasí se zrušením vojenského újezdu Brdy. V případě, že i přesto dojde ke zrušení statutu vojenského újezdu, OZ souhlasí s vyhlášením CHKO Brdy po hranicích lesních porostů v k. ú. Roželov a Vacíkov. Zbylé území Hvožďanska, které nebude součástí CHKO a bylo dosud součástí PP Třemšín bude i nadále zahrnuto v tomto přírodním parku tak, aby byla zajištěna ochrana přírody."
Místo "po hranici lesních porostů v k. ú. Roželov a Vacíkov" ale vznikla čára po silnici, která není ani hranicí žádného biotopu ani žádného katastrálního území.
Prý / možná / snad za tou zvláštní čarou je výhradní ložisko zlatonosné rudy č. 3250800 Vacíkov - zde v Petráčkově hoře podle " Závěrečné zprávy úkolu Vacíkov " z roku 1994 bylo spočítáno celkem 30 723 kilotun chudých Au rud (obsahy 1,08 g/t) , tyto "zásoby" jsou těžitelné povrchovým lomem.
Je to ložisko chudé, přesto se objevuje v novém návrhu Surovinové politiky ČR http://download.mpo.cz/get/46609/52547/591227/priloha002.pdf (str. 17 - 20 ) mezi lokalitami, u kterých "by bylo možno uvažovat v budoucnu o jejich využití" .
A tak, aby snad CHKO v budoucnu nevadila, najednou má hranici po silnici (geologické vrty zaměřené na rudy byly prováděny jižně od ní) . Je to tedy trochu zvláštní, protože "ze zákona" je zakázáno těžit nerosty pouze na území první zóny CHKO, která by v těchto místech nejspíš nebyla.

A tím se dostáváme k Přírodnímu parku Třemšín. Vznikal právě v době, kdy si těžaři brousili zuby na zdejší zlato. V nařízení o jeho zřízení je stanoveno, že geologické práce, které způsobují změnu půdního povrchu a horninového prostředí, budou vyžadovat souhlas orgánu ochrany přírody. Konkrétně pouze se souhlasem orgánu ochrany přírody (tehdy Okresní úřad Příbram , dnes asi Městský úřad Příbram jako úřad obce s rozšířenou působností) lze "provádět geologický průzkum a těžbu nerostů, hornin a humolitů". Před 15 lety (by) to (asi) zafungovalo. Mělo by to fungovat i dnes - a zítra. Nebo ne? Může Městský úřad zablokovat rozhodnutí MŽP ?

P.S. Stručná historie je zde http://www.nssoud.cz/files/SOUDNI_VYKON/2000/0015_7A___0000105A_prevedeno.pdf na stranách 5 až 10
Tehdy ovšem platilo (str. 10 ) " Poněvadž vláda České republiky v usnesení ze dne 26. 5. 1999 deklarovala, že těžba zlata není na území státu žádoucí" - to podle nové Surovinové politiky už platit nebude
a " posléze bylo rozhodnutí opřeno o negativní postoj Ministerstva obrany, které věc posuzovalo z hlediska území vojenského újezdu Brdy, jenž měl být rovněž zahrnut do území, na němž mělo být realizováno vyhledávání a průzkum" - střet se zájmy obrany státu
to už asi taky nebude.

Takže: bude se u Vacíkova těžit zlato ?

Případné námitky, že jde o pusté fantazírování, buďtež ještě před vyřčením korigovány např. pohledem do volebního programu ČSSD " Nepřipustíme změnu surovinové politiky státu a budeme proti průzkumu a těžbě břidlicového plynu na Berounsku a zlata v Povltaví a na Rožmitálsku. " http://www.jistotyprostredocechy.cz/volebni_program/obsahly-volebni-program/ (bod 7, třetí odrážka)
Zdá se, že problém se jim jeví aktuálním. A nejen jim http://www.ascez.cz/publikace/2010/01/

Má ovšem Kraj nějaké páky na to, aby tomu zabránil ?
Mohla by tomu zabránit Správa CHKO ? (když to není v první zóně a když výhradní ložisko je schváleno nadřízeným MŽP)
Může tomu zabránit Přírodní park ( prostřednictvím nesouhlasu orgánu ochrany přírody - úřadu obce s rozšířenou působností) ?

 
pavel
Vloženo: Neděle, 02 září 2012 11:57 IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20100101 Firefox/15.0
Souhlasím s Tichošlápkem, že všechno nakonec může dopadnout úplně jinak. Trochu jsem spekuloval a celkem přirozeně, v duchu, že přání je otcem myšlenky, mne napadlo, že dělostřelci by v rámci nově rekonstruované armády lépe "fungovali" např. v Hranicích nebo Žatci. Jinecký starosta by tak mohl třeba realizovat svůj nápad na přeměnu objektů ve Velcí na věznici. Ale samozřejmě - proč by se strakoničtí nemohli nastěhovat do Jinec. Sice o tom mám své pochybnosti, ale v zásadě to vůbec není nemožné.
 
z tisku
Vloženo: Neděle, 02 září 2012 09:46 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/pyrotechnici-nasli-stovky-kusu-munice-na-plose-kolvin-20120902.html

Pyrotechnici našli stovky kusů munice na ploše Kolvín

Starostové podbrdských obcí se obávají zpoždění úklidu munice v újezdu

http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/starostove-podbrdskych-obci-se-obavaji-zpozdeni-uklidu-munice-v-ujezdu-20120902.html
 
Gun Fire
Vloženo: Neděle, 02 září 2012 09:32 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.brding.cz/videa/gun-fire-2012/
 
Tichošlápek
Vloženo: Sobota, 01 září 2012 19:09 IP xx.yyy.192.94 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
Drobná poznámka k tomu článku "jen tak k níže"

Pozor na to. Vyhlídky nejsou zdaleka tak jednosměrné. Může to dopadnout různě.

Nový NGŠ před šesti týdny pravil:
"Struktura armády se odvíjí od našich závazků a úkolů. Kolektivní obrana v NATO probíhá na základě dělby práce, aliance má scénáře pro případná ohrožení, o nichž jste hovořila. Ty se rozdělují mezi členské státy a každý naplňuje své zadání. Náš díl ve formě závazku je jasně definovaný. Zatím zahrnuje většinu spektra zbraní, jimiž dosud disponujeme, takže my nemůžeme svévolně zrušit třeba tankové vojsko nebo dělostřelectvo."
http://www.denik.cz/z_domova/nacelnik-generalniho-stabu-pavel-levnejsi-letadlo-nez-casa-to-bych-rad-videl-201.html
a také
"Jednou z variant vypořádání se s omezeným rozpočtovým rámcem je zmenšování jednotek. Týkalo by se dělostřelců, chemiků nebo protiletadlového vojska, kde by armáda uskupení o velikosti brigády nahradila plukem."
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/186744-pavel-rozpocet-armade-nedovoli-plnohodnotne-fungovani/

Jinými slovy: dělostřelectvo se rušit nebude, může být zrušen prvek dělostřelecké brigády, podobně jako u protiletadlové brigády (po plánovaném zrušení protiletadlových raketových systémů KUB by v posádce Strakonice zůstaly jen systémy přenosných protiletadlových kompletů ; ponechávat posádku Strakonice obsazenou tak malou jednotkou je nelogické)
To ovšem nemusí nutně znamenat odchod vojáků z Jinec.
Místo toho se totiž (po zmenšení dělostřelců a protiletadlovců na velikost pluku) může naopak oprášit dva-tři (?) roky starý plán, kdy měli protiletadlovci přejít ze Strakonic do Jinec. Tehdy to nějak usnulo, mimo jiné z důvodu, že by se nevešli. Po zeštíhlení obou druhů vojsk už by se vešli ....
Proto opatrně s těmi očekáváními.

 
jen tak k níže
Vloženo: Sobota, 01 září 2012 16:33 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.brdy-respublica.estranky.cz/clanky/komentujeme/male-ohlednuti-a-nesmele-vyhlednuti..html
 
Tichošlápek
Vloženo: Sobota, 01 září 2012 15:10 IP xx.yyy.168.1 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
V tomto týdnu proběhly v Brdech ostré dělostřelecké střelby http://www.acr.army.cz/informacni-servis/zpravodajstvi/delostrelci-na-cviceni-gun-fire-2012-73611/
Bylo to z palebných postavení Sýkorky a Felbabka na cílovou plochu Brda, při uzavřených komunikacích Neřežín - Obecnice, Zaječov - Obecnice, Ohrazenice - Zaječov , to jest v "rozvržení" , se kterým se podle dřívějších sdělení MO počítá i v budoucím Posádkovém cvičišti .
Jak se to po "zrušení" újezdu bude snášet s "turistickým provozem" nebo s požadovanou průjezdností "páteřních komunikací" , to nikdo neřeší.



V souvislosti s probíhající pyrotechnickou asanací bude od září do odvolání uzavírána komunikace od Dolejšího padrťského rybníku po Kolvín http://sux.cz/239d

Informují o tom webové stránky vojenského újezdu a také článek na titulní stránce sobotního vydání 1. září 2012 Příbramského deníku, v němž se dále dočteme, že na Kolvíně je od dubna "hotovo" asi 50 hektarů. "Na této části plochy našli kolem 500 kusů munice různého typu, především však dělostřelecké protiletadlové a hodně zapalovačů do nich," informoval Deník Jan Pejšek, mluvčí ministerstva obrany.

Pyrotechniky z bechyňské ženijní brigády prý posílí od 1. října 2012 další jednotka o 50 lidech vytvořená ze stávajících příslušníků Střediska obsluh výcvikových zařízení Brdy, která po proškolení začne provádět na území újezdu povrchový sběr. Profesionální pyrotechnici z Bechyně budou nadále provádět hloubkový průzkum.


 
brdská krysa
Vloženo: Pátek, 31 srpen 2012 08:07 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Hm, pokud jde o mě, tak jedině mochomůrky bílé Smile...

Každopádně, Vy lidé jste často zvláštní tvorové Sad, proto se s Vámi moc nekamarádím - tudíž na mě nemrkejte, cizí osobo, neplazte jazyk a popolezte si raděj o kus dál !

Na delší dobu hodlám zalézt do nory, až budou přitloukat ty cedule (CHKO), vzbuďte mě když tak...
 
Keroška
Vloženo: Čtvrtek, 30 srpen 2012 23:25 IP xx.yyy.180.185 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Pravda,lysohlávky letos rostou skutečně málo,ale najít se dají,to víme přece oba TongueWink
 
brdská krysa
Vloženo: Čtvrtek, 30 srpen 2012 17:29 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Kam chodíte na ty lysohlávky Biggrin ? A prej že nerostou...
 
Keroška
Vloženo: Čtvrtek, 30 srpen 2012 11:32 IP xx.yyy.180.185 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Nejsem ,z těch,co prolínají návrh CHKO.Jen cestuji po republice a všímám si,jak CHKO fungují.At v dobrém,či zlém.Již jsem na komerčních webech četl doporučení,že např.Šumava je hrozná,tak pojedme do Novohradských hor...A myslím,že diskuse nebyla mezi těmi,co chtějí primárně vnímat klid přírody...
Leckde není CHKO a žádný boom se tam neděje.A však Brdy mají knádherné lokality a jsou relativně blízko Prahy i Plzně,takže zájem bude a to nejen turistický.
Z možných zel se kloním také k CHKO,raději NP,jenže ten asi nikdo nevyhlásí.Co se v rámci domluv a smluv o režimu,zonaci,ochraně atd.připraví,je ve hvězdách.
Stát se může bohužel mnohé,peníze jsou mocné.
Momentálně,co se dozvídám a to je také o penězích,o plánech činnosti VL Hořovice a také to aktuálně vidím na různých místech, tak můj názor je,že to již intenzivní RABING daleko za hranou.
Škoda je,že BRDY mají šanci zůstat relativně neposkvrněnou přírodní krajinou bez staveb a různých výdobytků civilizace,po čemž bude v budoucnu jistě "velký hlad",až krajinu zastastavíme,vyasfaltujeme,vybetonujeme,spoutáme,lhostejno kde,města,vesnice,hory,jezera.Jestli tuhle šanci využijí je nejisté,velmi nejisté.
Navrhl bych přejmenovat Brdy na PRDY,aby to znělo trošku hanlivě,třeba by to alespon malinko někoho odradilo od komerčních zájmů....PRDY jsou krásnéTongueTongueBiggrin

 
brdská krysa
Vloženo: Středa, 29 srpen 2012 15:21 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Možno... Jenže bez těch proklínaných CHKO (NP) by už bylo dávno zastavěno všechno. Přese všechno jsou to stále ještě nástroje OCHRANY přírody, fungující tu lépe, tu hůře...

Nějak se nám v PB o těch Brdech rozepsali, to je moc dobře!

Brdy se mění:mizí některé stavby, zloději ukradli zábradlí z Jindřichovy skály

http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/brdy-se-meni-mizi-nektere-stavby-zlodeji-ukradli-zabradli-z-jindrichovy-skaly-20.html

U hájovny na Rovinách vznikly scény k filmu Práče

http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/u-hajovny-na-rovinach-vznikly-sceny-k-filmu-prace-20120828.html

A i Neviditelný pes má něco k Brdům:


http://neviditelnypes.lidovky.cz/radar-kota-trapnosti-0rx-/p_politika.asp?c=A120827_174235_p_politika_wag

RADAR: Kóta trapnosti
 
Keroška
Vloženo: Středa, 29 srpen 2012 11:25 IP xx.yyy.180.185 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Bohužel,Šumava dnes funguje takto i když je tam CHKO i NP.Dodatečné povolování nepovolených staveb,budování zážitkových center a třeba i nová rozhledna na Knížecím Stolci v VVP Boletice i když vypadá poměrně nevinně,kterou slavnostně otevíral Saša Vondra,je přístupná i na kolečkových bruslích,takže asi pořádná asfaltka až na vrchol.Před cca 10 lety to byl nádherný kopec,obrovské stromy a kapradiny,temný les,nádhera(je však pravda,že 1.,kdo ho začal ničit byl orkán Kyril).A bohužel,podobná situace je prakticky všude,kde je nějaký hezký kout přírody,či atraktivní lokalita.Články o Krkonoších,Jeseníkách a podobných končinách jsou toho příkladem.

 
P.S.:
Vloženo: Středa, 29 srpen 2012 07:39 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Odkaz je na článek "Šumavu hyzdí monstrstavby milionářů, povolení dostávají až po dokončení", aby Vás nemátlo, že v tom odkazu se píše o něčem jiném...
 
brdská krysa
Vloženo: Středa, 29 srpen 2012 07:37 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Biggrin Mi nemusíte upozorňovat na to, co kde v diskusích komentujete - poznám Vás. Wink

Mě spíš znepokojuje toto:

http://plzen.idnes.cz/na-trati-z-plzne-na-most-nejezdi-vlaky-zeleznicari-opravuji-koleje-1d6-/clanek.aspx?c=A120825_1820736_domaci_cen

Je to o lidech - modleme se, aby se "povedli" zaměstnanci Správy CHKO...
 
Keroška
Vloženo: Úterý, 28 srpen 2012 22:57 IP xx.yyy.180.185 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
MO Vás zve na stránky provozované na sociální síti Facebook

Ve dnech 12. a 13. října 2012 se uskuteční volby do Zastupitelstva Středočeského kraje. V dokumentech, sekci Volby, jsou umístněny vzorové formuláře pro vydání voličského průkazu a návody.

Toto je na stránkách Vojenský Újezd Brdy(na hlavní stránce).Může mi někdo vysvětlit,proč tak horentně zvou k volbám????
Brdská Krykámoško,jen jsem trošku komentoval příspěvek pana Hurta,co vyšlo v "Příbramský deník".Padrti a celým Brdům přej,aby jejich odchod do civilu,co možná nejméně narušil tu krásnou čistotu krajiny a jejich celkový Genius loci.
 
to nic
Vloženo: Úterý, 28 srpen 2012 21:15 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Smile
Když padne NP Křivoklátsko, aspoň bude na CHKO Brdy...
 
BrKo
Vloženo: Úterý, 28 srpen 2012 21:14 IP xxx.yyy.214.119 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1
Omlouvám se a zárověň děkuji za opravu.
 
tady to je bez přihlašování
Vloženo: Úterý, 28 srpen 2012 21:11 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.silvarium.cz/zpravy-z-oboru-lesnictvi/na-vyhlaseni-narodniho-parku-krivoklatsko-nejsou-penize-pravo
 
BrKo
Vloženo: Úterý, 28 srpen 2012 21:00 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xxx.yyy.214.119 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1
Ochrana přírody ustupuje prozaickému šetření ?
http://pravo.newtonit.cz/default.asp?cache=741100
 

<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Následující > Konec >>

© 2024 Brdy - stránky milovníků brdských hvozdů