Automatický překlad


Hlavní stránka arrow Zprávy arrow Spanilé jízdy čtyřkolek a offroadů po Brdech
Spanilé jízdy čtyřkolek a offroadů po Brdech | Tisk |  E-mail
Napsal Roman Poustka   
Úterý, 07 leden 2014

 Je to asi právě jeden rok, co jsme se tady na webu rozčilovali nad tím, jak si někdo z protipožárního pásu na Toku (v nejmokřejších místech) dělal cvičný polygon s terénním autem. Pořídil i videodokumentaci a umístil ji na youtube. Bohužel je již dnes označena jako soukromá, a tedy ji nelze snadno prohlížet. Škoda, poučíme se tedy do budoucna. Letos (2014) se uskutečnila na Nový rok v jihozápadních Brdech další podobně zdokumentovaná spanilá jízda, tentokrát celého pelotonu čtyřkolek a motorek. Pro jistotu jsem vám všem, kterým to není lhostejné, z dostupných videí udělal snímky, abychom o některé vydařené záběry do budoucna nepřišli.

Dalším důvodem, proč jsem se rozhodl to nastudovat a uveřejnit, je také to, že by mohl tento článek číst někdo, kdo by s nevítanými návštěvníky lesa dokázal něco zpětně udělat. Z roku 2009 pochází zpráva, že se skutečně hony na čtyřkolky dělají - policejní terénní motocykl nahání pomocí vrtulníku skupinu nezvaných vetřelců do léček. Mám informace o tom, že alespoň plzeňští dopravní policisté v tomto i nadále s využitím vrtulníku pokračují, byť se možná nezaměřují zrovna na Brdy. Pravdou zůstává, že je velmi nesnadné proti tomuto fenoménu bojovat.

Do ČR se dovezlo spoustu 4kolek, ale jejich majitelé nemají prakticky, kam s nimi jezdit. Možná by se nabízelo řešení v podobě vyhrazené dopadové plochy nebo důlního prostoru s ohledem na okolní život a vegetační dobu.

Normálně bych vám chtěl popřát hezké počtení a pokoukání (řazeno od nejmladších příspěvků), ale...

 

 

 Prezentace spanilé jízdy Štítov - Teslíny a zpět (1.1.2014)

V záběrech je vidět trasa výpravy, SPZ mnohých účastníků a i to, že alespoň někteří jezdci popíjeli alkohol. Videa z jízdy byla k dispozici zde a zde. Zřejmě jde o pravidelnou akci, protože podobná se konala (a je zdokumentovaná viz níže) i na Nový rok v roce 2008.

Active ImageActive Image

 

 

Active ImageActive ImageActive Image
Active ImageActive Image Active Image
Active Image Active ImageActive Image
Active Image Active ImageActive Image
Active ImageActive ImageActive Image
Active ImageActive ImageActive Image

  

 

Active ImageActive Image Active Image
Active ImageActive ImageActive Image

 

Individuální jízda motorkáře prezentovaná jako hledání vojenského letiště (červen 2013) 

Trasa: Obecnice-začátek Alianky-Jinecká Baština-U Bílého křížku-letiště pod Hejlákem. Z videa je patrno, jak jsou hlavní průjezdné cesty rozbité (no, dobře, že jsou). Záběry jsem z videa nepořizoval, protože na nich není vidět ani jezdce ani stroj, přesto již není video dostupné.

 

Setkání Jeep Strašice (21.-22.12.2012)

Tento podnik byl uskutečněn ve vší počestnosti a cca s respektem k přírodě, pokud lze z dokumentace na této adrese vyrozumět. Proto nelze ani očekávat, že by svou prezentaci chtěli nějak ukrývat nebo rušit.

 

Adrenalinový průjezd močálu u protipožárního pásu poblíž vrcholu Toku (6.1.2012) 

Na youtube bylo k mání veřejné video, po jehož shlédnutí a dvoudenním přemýšlení jsem došel k názoru, že je to na Toku (viz zákres do ortofota níže). Bohužel řidič terénního vozu už video učinil soukromým. Vzpomínám si, že to bylo po chvilce jízdy poměrně zdařilé uvíznutí v nekonečném bahně. Nakonec jsem ale zde našel zdařilou dokumentaci, z níž jsem pro vás pořídil zjednodušený záznam: 

Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek
Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek
Žádný obrázekŽádný obrázek

Žádný obrázek

  

Malá skupinka motorkářů projížděla otevřenou cyklostezku přes Hořejší Padrťský rybník (19.11.2011) 

Byla idylická sobota s modrou oblohou a tušením mrazu... znáte to. Ale stačilo jen pár minut hluku a smradu a byl pro mne zkažen celý den, ba víkend. Tentokrát jde o moje fotografie, omluvte mne, u Hořejšáku běžně nefotím, neměl jsem foťák v pohotovosti. Příště se snad polepším.

Žádný obrázekŽádný obrázek

 

Off road club si vyjel na trasu Strašice - Míšov a zpět (24.-26.6.2011)

Tato akce byla plánovaná a na webu "M&M 4x4 off road club" se pod jmény Roman, Aleš, Jarda, Petr a Ginťas skrývají skuteční lidé a jejich čtyřkoloví těžcí miláčci. Zjistili jsme to díky upozornění na zdejším vzkazovníku, a pak podle fotek, které jsou dnes již na webech nepřstupné, a podle videí jsme dali dohromady trasu 1. dne: Rudná-Loděnice-Karlštejn-Beroun-Zdice-Žebrák-exit Mýto-panelka na Strašice-Bahna, následně i 2. dne: letiště u Hejláku, Houpák a okolí, přejezd do Míšova kolem Dolejšího P. rybníka, pak zřejmě zpět přes Strašice.

Jeden horlivý brdomil také tehdy sepsal dle videí a fotek seznam zjištěných SPZ : 6S2 0860, 2E9 0256, 1AA 2910, 9A5 4903, 4P0 0122, 7B2 6801, 1AF 3283, 1AL 7755.  

 

Další výlet od Příbrami na Roviny (2009?)

V lednu 2010 jsme byli upozorněni na další otřesnou galerii, bohužel již dnes není přístupná. Tehdy jsme zjistili, že fotografie č. 1-3 a 5 jsou z parkoviště u Lidlu v Příbrami, č. 4 - cesta do Rožmitálu (mezi Jamkami a kapličkou nad Struhami) a dále viz seznam (tehdy ve vzkazovníku):

 

 

fotky kolem č. 20 - Praha (863m)
č.63 - Na Rovinách
č.65 - rozcestí severně od Rovin
č.112 - Peterák
č.88-92, 114, 117 - sjezd z Peteráku do Lizu
č.95, 97-102, 147, 148, 149, 151 - V lizu (severně od Rovin)
č.164 - pro pana Burleho
č.169 - že by stoka kolem rybníků??
č.199-205 - lomeček mezi Rovinama a Př. Záběhlou 

 

Grizzly a KingQuad se opět vydali na jižní Brdy (25.1.2009) 

Z čistě encyklopedických důvodů přidávám i tuto položku, obdivuji se tomu, že někdo dobrovolně a v takové míře prezentuje sebe coby ničitele přírody. Zde na Třemšíně, na jihobrdském hřebeni a jinde.

  

Off road club si vyjel na vyjížďku nazvanou "Trening - prosinec 2008"

Lokalizace ve vzkazovníku se tehdy zdařila takto: TRENING PROSINEC 2008 by se mohl odehrávat na souřadnicích 49°41'52.51"N; 13°54'30.54"E na Albrechtském potoce jižně od Kloboučku. Proto asi zůstalo více fotografií, z nichž nějaké vybírám:

Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek
Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek

 

Okolí Chynína a rybník V ouličkách zřejmě často navštěvuje náš Grizzly (i v listopadu 2008)

Co na to asi říkají místní zemědělci? Nebo co říkají lidé z Železného Újezda, že mají rozoranou hráz? 

 

Grizzly a jeho kamarádi si opět vyjeli na Třemšínsko (23.8.2008)

Navštívili třeba hřeben Třemšín - Hengst, Třemšínskou boudu, ale zdá se, že i přírodní rezervaci Getsemanku (tehdy ještě samostatnou severní část), kde se nerozpakovali ničit zdejší podmáčenou cestu.

Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek

 

Off road club si vyjel na vyjížďku nazvanou "Terén - červen 2008"

Tehdy ve vzkazovníku k fotkám č. 037 a 038 uvádím, že jsou z míst 49°42'7.87"N; 13°54'44.01"E, pár desítek metrů jižně od asfaltky kolem Kloboučku na Tok. U čísla 026, 053, 054 a 056 je vidět Pilská nádrž. Protože zmíněná fotogalerie od těch dob kupodivu.-) nějak prořídla..., přikládám pro jistotu pár obrázků:

Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek

 

Trio čtyřkolek po celých Brdech (29.3.2008) 

Grizzly (to je ten jihobrdský jezdec ze 7.10.2007, 13.9.2007 a z dalších vyjížděk) si přizval kamarády Karla a Červíka, společně navštívili Třemšín, bd. Moricku, bd. Roubenku, Prahu a Tok. Dokumentace je zde 

 

Novoroční jízda Štítov - Míšov - Marásek a zpět (1.1.2008) 

Velká akce čtyřkolek a motorek se uskutečnila k oslavě nového roku. Naštěstí je dokumentovaná Grizzlym. 

Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek
Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek
Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek

  

Další bezstarostná jízda na jižních Brdech (7.10.2007)

Stejný jezdec jako 13.9.2007 se prezentuje na tomto videu. Není to nic povedeného, ale je zřejmé, že si rád myje kolečka svého motorového miláčka v EVL Bradava (lokalita raka kamenáče) těsně pod Míšovem.

Žádný obrázek

  

Bezstarostné ježdění po jižních Brdech (13.9.2007) 

Nepříliš kvalitní video sestříhané z fotek ukazuje, jak prázdné kdysi bylo Třemšínsko. Autor, zřejmě z Nových Mitrovic, zajíždí na hlavní hřeben, na Třemšín, ale i do jiných míst včetně jihobrdských rezervací. Sám o sobě na vzkazovníku prohlašoval, že je zdravotně indisponován, proto ho to prý opravňuje používat tento druh přepravy. S tím samozřejmě (pokud je to pravda) lze jen souhlasit, ale zároveň by se k tomu mělo uvést, že zdravotní hendikep nikoho neopravňuje porušovat zákazy vjezdu, projíždět skrze MZCHÚ, koupat se s motorovým miláčkem v potoce a podobně. Nu, posuďte sami, Grizzly tu má pěknou řádku dalších prezentovaných jízd a to jednak sólo výprav, a pak zřejmě podle jeho slov i celých velkých hendikepovaných skupin.

Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek
Žádný obrázekŽádný obrázekŽádný obrázek



Spanilá jízda skrze Brdy (13-.15.8.1999) 

Kdybychom pátrali hlouběji do minulosti, nalezneme třeba na webu Pavla Čámského informaci, že se konalo něco jako spanilá jízda offroadů na Červeném potoce. Podařilo se mi zidentifikovat jím uveřejněnou fotku s galerií na těchto stránkách - bylo to už v roce 1999... a cesta vedla snad po celém VVP.

 

Na stopy čtyřkolkářů lze narazit skoro na každém kroku. Hovořilo se o nich už i v článku o milířích, v cestopisu z roku 2006, ale i kontrastně v článku o staré brdské turistice. 

Asi všichni víme, kde všude v našem okolí jsou plechovo-plastoví miláčci ustájeni, pozná se to snadno. Majitelé je často vystavují na sluníčko i na odiv, leští je a tůrují do vysokých otáček, nejradši snad v blízkosti dětských kočárků nebo vycházkovými holemi opatřených pochůzkářů.

Tímto vyzývám ty, kteří vědí o podobně drastickém pohybu nezvaných motorových miláčků (nebo i o jejich dokumentaci) na Brdech, aby přispěli s troškou do mlýna. Máte ve vašem okolí podobný problém? Nebo se to týká jen středních a jižních Brd? Myslím, že by se to mohlo postupně rozumně rozrůst do větší galerie. Vězte, že těch, co tu nejsou zdokumentovaní, je bohužel mnohokrát více. Předem díky.

 


 

Dne 16.1.2014 se na mne obrátil David Benetka (Dave4x4) s tím, že by chtěl stáhnout fotografie. Jako důvod uvádí - cituji: "Máme problémy většinou s končetinami, tedy poranění míchy atd. 99% z nás má čtyřkolku psanou státem jako invalidní vozík, vjezd byl konzultovat a schválen včetně povoleních." Zároveň chtěl upozornit na to, že - cituji: "Velice nás celou skupinu pobuřuje Vaše poslední věta o slepcích." Z těchto důvodů jsem upravil článek tak, aby bylo jasné, o jakou skupinu jde - tedy o skupinu hendikepovaných osob, které obdržely povolení ke vjezdu do lesa a to přímo do maloplošných zvláště chráněných území přírody. K úplnému stahování informací a fotografií o pojížďkách Dave4x4 a jeho kamarádů jsem však nepřistoupil, nezdá se mi to objektivní, neboť ve chvíli, kdy vás v lese míjí skupina 4kolkářů, nikdo se vám neprokazuje průkazem a povolením vjezdu. Proto to tu ponechávám s tím, že (pokud je to pravda) část řvoucích motorů na vrchovině mají na svědomí naši hendikepovaní spoluobčané, kteří mají takové výlety oficiálně povolené. Pouze jsem drobně poupravil text a zneviditelnil fotografie, které více dokumentují zázemí Dave4x4.

Zobrazení: 71207

Komentáře (186)

RSS feed komentářů
‹ First  < 3 4 5 6 7 8 9 10 > 
...
pane Poustko, já jsem řešení navrhoval a vyslyšen jsem nebyl, připadá mi to, že si tímto příspěvkem děláte pouze alibi. Najednou jsou fota pouze ilustrační??? Nenechte se vysmát, je to kampaň zaměřená na všechny motorkáře, čtyrkolkáře a pod bez rozdílu. Proč nefotíte auta, která projedou na červenou? například. Když se tak dožadujete zákona. Připadáte mi, jako Kateřina Jacques, když se jí pan Kraus zeptal, co je to biomasa- dokola opakovala pár naučených slov bez toho, aby nad nimy přemýšlela. Jsem zvědav, kolik zde dostanu minusů, že jsem si dovolil pochybovat o vašem příspěvku!
Bimbajs , únor 03, 2014
měl jsem jinou představu...
...při psaní tohohle článku. Můj úmysl byl ten, aby se o tomhle fenoménu věcně diskutovalo. Jisté náznaky tu byly (dopadové plochy, vyhrazená období, lokality; koho je v lesích víc, kdo má větší morální právo, postižení, povolení k vjezdu atp.). Leč neměl jsem v úmyslu někoho konkrétně napadat. Přiložené snímky a odkazy coby zdroje snímků jsou jen ilustrační pro to, aby dokreslily, v jaké míře, kde a s čím se na vrchovině tento neduh děje, a že není zase tak těžké zjistit, kde to je a kdo to je, a že je na to jakýkoliv kontrolní orgán (VLS, AČR, PČR, ...) krátký krom pár výjimek. Proto Vás, pane Starý, prosím, abyste se dál už vyjadřoval pouze k tématu článku, nikoliv k autorovi, který by chtěl zůstat v pozadí diskuse maximálně jako moderátor nebo katalyzátor. Nechci se jako napadaná osoba stát tématem diskuse. Myslím, že tím sice možná potěšíte příznivce motorů, ale diskutovat věcně se nikomu dál chtít nebude. Navrhněte sám řešení, jak reálně vyhovět všem, a pokud máte možnosti, zkuste ho prosadit. Myslím, že by rozumné řešení přijaly obě strany. Můžete se podívat do zahraničí, a zkusit cizí model zavést u nás.
rp96 , únor 03, 2014
...
Dobrý den.Tyto zveřejněné fotografie a videa zdokumentováme již nějakou dobu.Máme zdokumetovné i námi pořízené materiály.Zvažovali jsme a zvažujeme podstoupení materiálů k vyšetřování.Po konzultaích(zatím soukromích)jsme obdrželi informace,že skutečně některé materiály lze opravdu použít jako podnět pro zahájení trestně-právní odpovědnosti a naplnují skutkovou podstatu jednání.Zatím jsme tak neučinili.Budeme sledovat,jaké stanovisko zaujmou obě strany,zde,v této diskusi.
Je však pravdou,že na vině je primárně vedení újezdu,které ignoruje některé negativní děje v prostoru a nepochopitelně je toleruje.Náprava je náš cíl,v hlavním aspektu u správce újezdu.
Brdy.
Brdy , únor 03, 2014
rp96
Dobrý den.

Jsem vždy připraven Vám poskytnout pomoc. Velmi účelné by bylo například zveřejnit platnou legislativy/výkladu vztaženou k postupu v okamžiku, kdy existuje podezření na spáchání přestupku, ale i obecné výklady k lesnímu zákonu, silničnímu zákonu tak, aby Váš web plnil cíle spojené s ochranou přírody a aby obě strany přípaných sporů postupovali v souladu s platnou legislativou. Vlastní web by díky tomu nemusel být zaměřen konfrontačně (v duchu inkriminovaného článku) ale konstruktivněji. Domnívat se, že lze dosáhnout stavu, kdy nebude docházet k porušení toho či onoho zákona není příliš racionální. Byť se primárně nezabývám přestupkovým právem věřím, že neexistuje země a legislativa, která by spáchání přestupku zcela zamezila.

Co se zde diskutovaného problému týká tak doporučuji bezodkladné odstranění inkriminovaných materiálů (počet poškozených, kteří se na nás v této věci obrátili se aktuálně díky níže uveřejněné výzvě rozrostl). Díky sociálním sítím, kde byl závadný obsah také šířen vzniklá škoda (jak na právech autorských tak v citlivější rovině na právech osobnostních) neustále roste. V případě dotazů můžete využít náš emailový kontakt, kde se můžeme pokusit nalézt smírné řešení.
Jaroslav Starý , únor 03, 2014
...
pane Alfe, je vidět, že si vybíráte jen to, co potřebujete. Přečtěte si pozorně ještě jednou příspěvky pana Starého, ale opravdu pozorně!
Bimbajs , únor 03, 2014
...
Děkuji za pochopení, v Polsku to tak funguje, je to oblast v okolí Bogatinie, zaplatíte 200,-Kč a můžete jezdit kdekoliv, je to rekultivovaná krajina kam se sypala struska. Nyní je tam les, dle mého odhadu mezi 0-40 lety starý a louky. Mohu vás ubezpečit, že nikdo nemá nucení jezdit přez sazenice stromků nebo něco podobného a zvěře je tam také dost.
Bimbajs , únor 03, 2014
...
co se tady najednou objevilo udavacu rp96 a normalni jsou ctyrkolkari
alf , únor 03, 2014
Bimbajs
Ač jsem zastánce,Brdy-unikátní nezastavěná,tichá krajina,bez civilizačních vymožeností,což je bohužel asi také utopie,s vaším návrhem bych souhasil,přesto,že se to mému pohledu příčí.Pokud by však příznivci motoblbnutí toto také dodržovali,tak by to byl asi možný kompromis.
Keroš , únor 03, 2014
...
Pane Stando, je to asi proto, že když vám někdo něco ukradne, jako např. pan Poustka(Bohužel je již dnes označena jako soukromá, a tedy ji nelze snadno prohlížet. Škoda, poučíme se tedy do budoucna. Letos (2014) se uskutečnila na Nový rok v jihozápadních Brdech další podobně zdokumentovaná spanilá jízda, tentokrát celého pelotonu čtyřkolek a motorek. Pro jistotu jsem vám všem, kterým to není lhostejné, z dostupných videí udělal snímky, abychom o některé vydařené záběry do budoucna nepřišli.)tak se také budete bránit. A jsem rád, že se- budu psát nás- někdo zastal. I když bych byl radši, aby se nás zastal někdo takový, kdo by nám dokázal vyhradit nějaký areál, např. nepoužívanou dopadovou plochu, kde by se mohli kolkaři vyblbnout, jako dříve tanky, byť za poplatek.(stejně to funguje např. v Polsku). Pak by takovéto vášnivé debaty nemuseli být, ale to je asi určitě utopie.
Bimbajs , únor 03, 2014
...
To jsou teda věci... Docela by mě zajímalo, kdo je ten Jaroslav Starý zač a jaké má motivy k tomu, do sporu, který se zatím odehrával asi pouze v diskuzi na internetu tahat policii a soudy...
Standa , únor 03, 2014
výklad zákonů proti logice
Zdravím pana Starého. Nechám stranou důvody Vaší přítomnosti na tomto webu, považuji ji však za přínosnou zejména pro ty čtenáře, kteří si stejně jako já myslí, že by se něco k potření černé auto-, moto-, 4kolkové nedovolené turistiky mělo udělat. Nemám na to teď bohužel čas, ale v následujících dnech mi tedy nezbude nic jiného než článek do značné míry překopat holt tak, aby vyhovoval v čechistánu schváleným zákonům. Pro nás všechny z toho vyplývá, že marný je boj s větrnými mlýny. Podobně jako je marný boj o zachování újezdu. Příroda zapláče ve všech směrech. Nechť tedy motory zvítězí, my tichomilci, co posloucháme nejradši vítr, začneme jezdit do opuštěných továren, na skládky a do odkališť, kde si příroda zas vše bude brát zpět.
rp96 , únor 03, 2014
PaVe
Dobrý den.
Dovolím s s Vámi nesouhlasit respektive nesouhlasit s výkladem demokracie a aplikace práva v naší společnosti. Svým příspěvkem ani dalším realizovaným postupem nijak nezpochybňuji vinu či nevinu konkrétních osob a neposuzuji zákonnost jejich chování nevím totiž, kdo kde byl co tam udělal a na základě pár fotografií, které jsou zde uveřejněny nelze nic dovozovat či činit závěry. Pokud se motoristé dopustili přestupku má jistě autor článku možnost takový přestupek hlásit předložit patřičným orgánům veškerý důkazní materiál a věc řešit. Demokracie však není o tom, že lze brát zákon do svých rukou a pro subjektivní pohnutku či pocit porušovat zákony jiné to se narozdíl od výše uvedených skutků stalo prokazatelně je jednoznačně znám viník a existuje dostatečná judikatura pro poměrně bezpečnou predikci výsledku takového sporu. Případné trestní řízení ve věci zákona 121/200 pak bude pro mne zajímavou zkušeností.

Jinak potvrzuji, že se tímto webem stejně jako řadou jiných nezabývám náhodou ale na základě přijatého podnětu. Je mi zcela jasné, že bude snaha o to věc a její závěr účelově využít/vyložit pro tu či onu stranu zde vytvořeného virtuálního sporu (o tom svědčí i Vaše snaha zpochybnit porušení zákona jakýmsi znevážením právního systému ve vztahu k moci peněz atd.). Nezapomínejme však na to podstatné, každý je odpovědný za své chování a jeho dopady tedy jak onen motorista v lese chráněném zákonem (289/1995 Sb.)tak osoba, která svým jednáním porušuje zákon zde internetu. Ono totiž "Iustitia est obtemperatio scriptis legibus" tedy spravedlnost znamená dodržování zákonů. Je proto třeba odhlédnout od nějakých emočních či názorových rovin. O vině či nevině nerozhoduje autor nějakého webu či jeho přispěvovatelé ale soud či v případě nějakého přestupku správní orgán. To je víceméně to proč jsem zde přispěl i do diskuze a pokusil se v maximální možné míře nijak do "diskutovaného tématu" nezasahovat svým jistě subjektivním a zkresleným názorem s nejvyšší pravděpodobností bych se jako milovník přírody přiklonik k onomu početnějšímu táboru a zlořečil všem kdo poškozují přírodu .. Ze své praxe ale vím že řada sporů vzniká právě z důvodu neznalosti pravidel a toho že jedna zájmová skupina napadá druhou přičemž ani jedna pořádně neví co se vlastně smí.
Jaroslav Starý , únor 03, 2014
Porušování zákona na stránce která vybízí k jeho dodržování.
To je mi ale náhoda,že jste navštívil nestranně tyto stránky.
Nějak mi to připomíná,scénář,jak se vyvíjí řada kauz v naší demokratické společnosti.
O vině,kdo je vinen,či nevinen rozhoduje objem peněženky.Nějak to vaše vyjádření jaksi .....
Podotýkám,že nejsem přítel ani známí kohokoli z redakce.Tyto stránky jsem navštívil pouze náhodou.

PaVe , únor 03, 2014
Porušování zákona na stránce která vybízí k jeho dodržování.
Dobrý den.

Nejsem zastánce ani jednoho tábora do této diskuze nepřispívám proto že bych chtěl jeden či druhý tábor hájit ale cítím stejně jako autor článku potřebu hájit práva a zákon.

Jistě je špatné že se někdo dopouští nějakého protiprávního jednání či přestupku a chápu potřebu občanů svá práva hájit či na přestupky upozorňovat. Nevím, kdo konkrétně kde jezdil jaká z vyfotografovaných komunikací je účelová zda je ta či ona závora umístěná v souladu se zákonem a zda je opatřena schválenou a předpisy splňující značkou umístěnou na základě rozhodnutí místně příslušného orgánu. Je to jen výběr různých akcí zájmově a tématicky poskládaný k prezentaci jednoho názoru či postoje. Jsem také občan a také mně není řada věcí lhostejných také mně vadí, když někdo porušuje práva jiného a také mně vadí, když někdo upřednostňuje svoje zájmy na úkor zájmů jiného či porušuje práva spoluobčanů.

Co tedy shledávám velmi zajímavé, že by ten kdo zde volá po právu a spravedlosti měl také právo ctít a ne se zde dopouštět nezákoného a opovržění hodného jednání. Na této stránce vědomě porušena řada zákonů a tudíž zde narozdíl od diskutovaného "potencionálního" porušení dochází k porušení zákona a práv jednoznačně a prokazatelně a aktuálně.

1) Neoprávněné užití cizí fotografie a duševního materiálu tedy porušení autorských práv. Je zde porušován autorský zákona - Zákon č. 121/2000 Sb., zákon o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským. Porušení tohoto zákona je trestným činem.

2) Jsou porušena osobnostní práva jedince (je zde dokonce označován za jakéhosi škůdce atd... bez soudu bez policie atd.. veřejně pranýřován) navíc jsou zde fotografie které byly zkopírovány na jiné umístění a jsou prezentovány bez svolení autora.

Konkrétně zákon o ochraně osobnosti 40/1964 Sb (výňatek):

§ 11
Fyzická osoba má právo na ochranu své osobnosti, zejména života a zdraví, občanské cti a lidské důstojnosti, jakož i soukromí, svého jména a projevů osobní povahy.

§ 12
(1) Písemnosti osobní povahy, podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy týkající se fyzické osoby nebo jejích projevů osobní povahy smějí být pořízeny nebo použity jen s jejím svolením .

(2) Svolení není třeba, použijí-li se písemnosti osobní povahy, podobizny, obrazové snímky nebo obrazové a zvukové záznamy k účelům úředním na základě zákona.

(3) Podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy se mohou bez svolení fyzické osoby pořídit nebo použít přiměřeným způsobem též pro vědecké a umělecké účely a pro tiskové, filmové, rozhlasové a televizní zpravodajství. Ani takové použití však nesmí být v rozporu s oprávněnými zájmy fyzické osoby .


3) Uveřejněné fotografie pak obsahují i osobní údaje (Registrační značka vozidla). Jejichž neoprávněné shromážďování a šíření je porušením zákona o ochraně osobních údajů.

V tuto chvíli jsem připraven podat trestní oznámení na neznámého pachatele (odpovědný je provozovatel tohoto serveru) za porušení výše uvedenách zákonů. A prosím všechny autory zde otištěných a přeuložených fotografií/videa o zaslání kontaktních informací jakožto podklad pro žalobu o osobnostní újmu a škodu na autorských a majetkových právech (důkazní břemeno za vzniklou škodu je zde na naší straně nicméně Autorský zákon mluví poměrně jasně. Autor může požadovat dvojnásobek odměny, která by byla za získání licence obvyklá v době neoprávněného nakládání s dílem).Nákladů na řízení se neobávejte půjdou k naší tíži. Z aktuální stránky byly pořízeny ověřené datované kopie.

Tuto stránku jsme nenavštívili náhodou (děkujeme za využití naší bezplatné právní poradny) a pro podání trestního oznámení již existuje jeden konkrétní podklad.

Náš email je Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny

Veškerou další diskuzi nijak nezpochybňuji je správné chránit přírodu a hájit právo. Je v pořádku že se najdou tací kteří vědí co se smí co se nesmí znají silniční i lesní zákon vědí co je účelová komunikace jak vypadá zákonné označení a umístění zákazové značky vědí kdo takovou značku schvaluje a smí umístit atd... Rádi pomůžeme i v případě takových sporů či nejasností s výkladem zákona.

S pozdravem

Jaroslav Starý
Jaroslav Starý , únor 03, 2014
...
ZA RUSA BYLO HRDINŮ PRAMÁLO.OHÁNĚT SE ARGUMENTEM,ŽE RUSOVÉ DĚLALI TO A TO JE ZCESTNÉ,PŘÍZEMNÍ.PŘÍRODA JE JEN JEDNA,JAK NÁM V BUDOUCNU POSLOUŽÍ,JE JEN A JEN NA NÁS.ZDÁ SE MI,ŽE MY SE K NÍ,CHOVÁME,JAK KOBYLKY.A JISTĚ BUDEME ODMĚNĚNI.

Zde jsem si vypůjčil několik vět jednoho známého,brdského srdcaře.

Kdyby homo sapiens, člověk moudrý, bydlel v Brdech, v České republice, tak by celý vojenský újezd pomaloval místo červenými pruhy těmi modrými. Nechal by celý prostor svému osudu, vrátil by ho do dávných historických dob. Příkladem mohou být národní parky v USA. Kolem újezdu několik tábořišť a na povolení možné toulání milovníků přírody. Nic víc, nic míň. Jak jednoduché.



Ve starých análech se píše, že Brdy byly, než přišel člověk, jednou obrovskou houbou, která držela vodu. Proto ta rašeliniště, mokřiny, které jsou tam částečně dodnes. Stačí si uvědomit, co by to pro naší republiku znamenalo. Pitná voda se stala strategickou surovinou a je jí stále méně. A my bychom jí zde mohli mít nebývale. Je třeba uvažovat ještě jinak? Není! Voda je voda a tu všichni budeme potřebovat...




Podobné nedotčené přírody by v Evropě nebylo. Byli by ale turisté, milovníci přírody, fotografové a tedy by zde všude kolem kvetl obchod. Zabily by se dvě mouchy jednou ranou. Příroda by zůstala a živnostníci by měli kšeft, stát své daně.


Keroš , únor 01, 2014
Brdy
Pro pana Poustku.Za soudruha jsme drzely hubu protoze pomalu nikdo nic nevedel co ve slavnych Brdech delali Rusove za zverstvo muzete napsat....jestli mate co?Imrvere vozraly na mol,radili Uazama!!,strileli vysokou,orgie s panicky lampasaku,porazeli si stromy,aby bylo drivi..........a vse vporadku!!!!! A ted vam trapne vadi,ze tam projedou ctyrkolky od A do B.Asi taky zverejni nejake foto co tam rusove delali pak vas prestanou zajimat nejake ctyrkolky,prodavali dcery aby tu mohly zusta co?Pak Americani co by tam deleli NO..Divocak co udela za peseku opet v poradku,ani nedovedou vystrilet premnozeni,skoda,ze nemaj SPZtku jinak by tu byli taky nefoceny a co takova vychrice,tezba,polomy atd..Jo a ochranci?Zver v Brdech byla odjakziva jina a zvykla na ramus,strelbu a tak,ta placha nikdy nebyla,byla zvykla!Ctyrkolky zadnou zver nestrili,nekacej stromy,no jak jste nazval spanila jizda.Pisete o tom tak dulezite jako by pres Brdy vedla D1 pro ctyrkolky.Ten clovek na foto si da jedno pivo a uz se posilnuje alkoholem jako by mel v ruce whisky,i soudruzi povolili jedno pivo v praci.Co takhle ty lidi poslat na 10 let nepodminene,a vyslech u STB.......A BUDETE SPOKOJEN!!!Urcite jste spokojen vsude po mestech,na kruhacich ve fabrykach kamery,v lesich fotopasti atd..kde to zijem?To je vase perketa?Kde jste drive pracoval??
MARTIN SOKY , leden 31, 2014
...
Souhlasil bych s panem Standou.Čtyřkolkáři jistě nejsou všichni stejní.Ti kdo sem však přispívají se staví do role téměř ochránců přírody a též to dle mnoha příspěvků vypadá,že téměř všichni čtyřkolkáři jsou těžcí invalidé.Moto sport je nebezpečný koníček.Ne všichni riskují,ale mnozí ano a těch není málo.
Pokud je tedy člověk s postižením používá jako pomůcku pro život motorovou čtyřkolku,měl by být řádně a jasně označen,pokud tedy má potřebu,může to být opravdu milovník přírody,aby zbytečně nedocházelo k tomu,aby část veřejnosti na ně nenahlížela jako na nějaké "obyčejné" motorkáře,kteří primárně opravdu škodí a ohledy neberou téměř na nic.
Tímto se omlouvám všem dobrým,hodným,citlivým motorkářům,lhostejno zda s postižením,či bez něj.
Věřím,že v budoucnu se nalezne nějaký rozumný kompromis,schůdný pro všechny zůčastněné.
PaVe , leden 30, 2014
pro HJK
Tak za prvé si nemyslím, že tihle čtyřkolkáři, (údajně hendikepovaní ), jsou milovníci Brd, to jsou milovníci jízdy na čtyřkolkách. Kdyby se chtěli jenom podívat do Brd, tak by mohli jezdit normálně po cestách a né přímo lesem nebo jiným těžkým terénem a riskovat tím svoje už tak chatrné zdraví. Když zvládnou takové krkolomné pozice a manévry, jaké jsou vidět na některých fotkách zde, tak možná, kdyby chtěli, tak by se do Brd dokázali dopravit i jinak, než s použitím různých motorových strojů. Inspirací by mohl být ten šikovný cyklista-invalida, jehož video jste sem sami dali(mimochodem tohle jsou stránky o Brdech, tak nevím, proč sem dávat video o hendikepovaném cyklistovi, byť proti slušným invalidům ani jiným slušným lidem nic nemám)...
Invalidů je mi líto, mají určitě složitý život, ale to je neopravňuje chovat se k přírodě jinak, než ostatním lidem. Nezaznamenal jsem také, že by invalidé měli na rozdíl od jiných obyvatel povolen vjezd s motorovými vozidly třeba do národních parků, CHKO nebo i obyčejných lesů a doufám, že to tak taky zůstane.
Standa , leden 29, 2014
Bimbajs děkuji
Díky za názornou ukázku, domnívám se, že zde stejně nenalezne pochopení, nikomu nic špatného není přáno ale pokud si to nechápavec neprožije na vlastní kůži nebo nepostihne někoho blízkého z kruhu rodinného, neuvěří, jakož někteří nepřipouští, že i mezi vozíčkáři jsou milovníci Brd, přeci jim stačí vyhrazené parkoviště a jiné už tak zvýhodněné možnosti ve městech. SUUUPR !!!
Hold VVP (zatím) je určen jen vyhraněné skupině chodících popř. cyklistům a určitým ekol. i jiným aktivistům.
Opravdu je toto můj poslední příspěvek, proto stručně a snad i jasně.
Nehodlám si zde pročítat spekulace hraničící s urážkami, co mohou a co nemohou, co není možné co je možné atd. atd. u handic lidiček, hold někteří velcí odborníci neurologické i v jiné medicíně.
P. Poustka jednu pochvalu si kolkaři přeci jen zaslouží a to, že najednou máte takovou sledovanost Vašich web. stránek, kterou jste ve své historii nikdy nezaznamenal smilies/shocked.gifsmilies/shocked.gif .
Brdům zdar!
HJK , leden 29, 2014
...
http://1url.cz/EGd3 (url zkrácena - rp)

taky invalida smilies/wink.gif
Bimbajs , leden 29, 2014
čtyřkolkáři-quadeři
http://1url.cz/NGdl
Neházejte všechny do jednoho pytle.Tady je příklad (zkrátil jsem adresu - rp ).
Co vy na to?Ještě stále věříte,že jsou všichni vylízaní?Jsou mezi nimi i hodní a pozorní lidé.S pozdravem bukaj
starousedlík s vůní benzínu , leden 29, 2014
...
Díky za odpověd.Takže teoreticky,pokud náhodou vznikne CHKO,mohla-by trat pro čtyřkolky s průvodcem být na Bahnech.A policie mít čtyřkolky ve výbavě.Jasné.
Co ale dnešní stav,kdy se jezdí kdekoli?
Pokud zůstane VVP Brdy,je v pořádku, jak se nyní nekontrolovaně jezdí?Prosím,ponechme nyní stranou případné CHKO,zkusme se zamyslet,či podumat,zda dnešní stav je "normální",což možná teoreticky je(protože čtyřkolka je prakticky novodobý fenomén doby) či nikoli.
Keroš , leden 29, 2014
...
Byv vyzván, sděluji, že mě by zajímalo, co si o tom myslí ponikelská bába.

Letmým nahlédnutím na internet lze zjistit, že čtyřkolky mají velkou budoucnost, zejména v CHKO a národních parcích:

"Pracovníci Informační a strážní služby Národního parku Šumava mají teď k dispozici první část povinné výbavy - terénní čtyřkolky. "
http://www.npsumava.cz/cz/1444...ka-hasicu/

Univerzální stroj do celoročních podmínek: Strážci NP a CHKO Šumava byli vybaveni čtyřkolkami ......
http://www.sumavanet.cz/fr.asp?tab=snet&id=9043


"Můžete si zapůjčit terénní čtyřkolku a zažít něco nového pod vedení zkušeného průvodce na speciálně vyhrazených tratí odsouhlasených CHKO "
http://www.kozichlivek.cz/cs/s...-ctyrkolek

A tak dále.
Pro další informace se obracejte na příslušného metodika CHKO Brdy .
Tichošlápek , leden 29, 2014
Tolerance
TOTO TÉMA SE ROZŠÍŘILO PO TOM,KDYŽ RÝŠA MOŠNA ZVEŘEJNIL NA YOUTUBE "SANILOU JÍZDU "PO BRDECH.Video je zčásti natočené jako předvádění se jezdců.Triky,které dělá Rýša i na některých svých dalších zveřejněných videích dají tušit,že mu též hrozí zranění,riskuje.Ted nechci říct,že všichni invalidé si za zranění mohou sami,ale všeobecně se riskuje dost.Vidíte to na silnicích(často právě motorkáře)sjezdovkách,v horách,kdekoli,ne?
Nemám nic,proti postiženým a hendikepovaným lidem,naopak.Potkal jsem v životě lidi různého postižení,hluché,slepé i psychicky,či tělesně postižené.Určité soužení má i mnoho dalších i když třeba přímo ne,invalidních lidí.
A ted asi to důležité.Tento web je spíše zaměřen na přírodní zajímavosti brdské oblasti.Mnoho z nás má rádo Brdy tiché,klidné,tajemné.Těžko čekat,že si motorkář a přírodomilec padnou do oka.Pokud, třeba já budu pozorovat vodní ptáky na Padrti a vjede tam parta motorkářů na hráz,což se stává,mám z toho mít radost?Či si říct,to je v poho?.
Nebo v lese se nese zvuk motorů,protože nějaká parta zrovna zkouší svoje umění na nějakém svém objeveném místě?(Kolaře ted prosím neřešme)
Zde se velmi často řešilo právě "hospodaření" harvarstorů v lese.Rybniční hospodaření v závislosti na odvodnování teslínské oblasti.Nepříznivý vliv padrtského kanálu na mokřady u rybníků,nebezpečí zvyšování rizika povodní v důsledku těchto hospodaření a úprav.Další rozporuplné téma bylo okolo možné výstavby suchého poldru v oblasti Tří trubek.Jsou tu i lidé,kteří se některá tato témata snažili řešit s vedením újezdu,či u úřadu životního prostředí a AOPK,která má "právo" do správy vojenského prostoru mluvit.Leč,vše marně.
Ústřední téma posledních měsíců a let se točí okolo toho,co z Brdy dál.Jsou tu příznivci vyhlášení CHKO i příznivci ponechání dnešního stavu,dále příznivci čehosi napůl a možná další.
Mě osobně zrovna zajímá názor třeba TICHOŠLÁPKA,který absolutně bojuje proti vyhlášení CHKO a přeje si zachování prostoru,prakticky proto,aby se zde nerozvinul turismus.Proto si přeje zachovat dnešní stav.Zjímalo by mě tedy,jak nahlíží na toto téma,které se týká volného pohybu motorových vozidel po Brdech.Takže přispěje TICHOŠLÁPEK nebo NÁMOŘNÍK svojím komentářem na toto motorkářské téma????
Jinak vy rozumní,apelujte na své kolegy a snažte se alespoň nevjíždět do přírodních rezervací a s citem i jinde.Motorku nechte třeba u cesty a na hráz horního rybníka přijte pěšky.Moc díky.
Keroš , leden 28, 2014
...
Stando, pochybuj! máš na to právo! teď si to dal těm invalidům, to je jasný, kdyby byli invalidi takový, jak mají bejt, tak je jen krmí hadičkou a vyměnujou jim pytlíky s hovnama!!! Seš jednička!!! víc už sem psát nebudu, protože to stejně nemá cenu. Představ si, že invalidi, který jezděj na vozejku, mají svoje závody na kolkách, ale kdyby si jim dal chinin a klistýr, možná, že by se znova naučili chodit!
Bimbajs , leden 28, 2014
...
Omlouvám se za chyby v předchozím příspěvku, nezkontroloval jsem to po sobě.
Standa , leden 28, 2014
...
To že je v lese bordel, že tam někdo navozil různej odpad nikoho neopravňuje k tomu, že se bude chovat podobně. Bordel většině určitě vadí, ale když ten, kdo ho tam navezl nebyl přistižen a neví se, kdo to byl, tak to těžko může někdo řešit a někoho fotit... Chápu, že postižení to mají těžší než zdraví a určitě je správný, že třeba mají vyhrazená místa k parkování ve městech a různé další přednosti, protože to potřebují ke svému fungování, ale rozhodně to neni důvod k tomu, aby se proháněli na čtyřkolkách po lesích dokonce mimo cesty a ničili nebo rušovali přírodu. To jim jejich zdravotní stav nezlepší a život neusnadní. A stejně pochybuju, že jsou všichni postižení. Kdyby na tom byli tak špatně, tak by těžko mohli riskovat jízdou v náročných terénech, protože to, co by zdraví člověk zvládl, by pro postiženého problém mohl být už vážný problém...
Standa , leden 28, 2014
...
ano, JE to o toleranci, jakto, že tolerujeme to, že 80&#xli;dí, co mají kotel na tuhá paliva, pálí cosi, co kouří a smrdí x krát víc, než Vítkovické vysoké pece- komu to vadí, kdo s tím co udělal?? vadí vám, že kolka - teď už i s invalidou- vjede do zákazu vjezdu a fotíte je jak splašený- proč nevyfotíte svůj komín, sousedovo komín a něco s ti neděláte- protože vám kouří stejně a co by ste šťouchali do vosího hnízda, žejo? má to tak skoro každej, tak co. Ale kolkařů je málo, sou to zbohatlíci a hajzlové, tak ty budeme fotit a dávat na web. Jedu po lese- ano po lese- a co vidim- skládka jako hrom- igelitový pytle s bordelem, sjetý gumy, lednička a bůchví co ještě, ale to vám nevadí, protože namáte na koho ukázat, kdoví, jestli jste svoji trochou taky nepřispěli, jo ale na kolkaře budete plivat pořád!!! Lidi!!!zamyslete se nad sebou!!!co vás k tomu vede!!Mám kolku, no a co, vydělal sem si na ní poctivě, nekouřim, do hospody nechodim a makám. Zrovna tak spousta dalších kluků.Nechte nás bejt a šáhněte si nejdřív do svojeho svědomí!!!zameťte si před svim prahem a pak koukejte na jiný, obzvláště na invalidy na vozejčkách. Vy se do toho zakázanýho prostoru dostanete po svých, oni nééé!!!
Bimbajs , leden 28, 2014
Starousedlík s vůní benzínu
Starousedlíku, je to přesně - tak - jak - píšeš, o TOLERANCI a lidech.
Patřím bohužel mezi invalidy a bohu dík mezi čtyřkolkáře a nemá smysl zde rozebírat jakou neocenitelnou svobodu pro handicapované na dolní končetiny má tato 4kolová příšera význam, to ocení jen lidé kterým opravdu vrátila svobodu pohybu a věřte, že vím o čem píši.
Důležité: !!! Tímto netvrdím, že si můžeme vše dovolit a musíme být pochopeni ostatními !!!


HJK , leden 28, 2014
tolerance
Vidíte,včera vyhrál hejtmana v Plzeňském kraji Šlajs.Byl a stále je zasranej bolševik i politruck.Vidíte,nikdo ho nesejme!Budeme ho tolerovat a jen blbě kecat.Tak proč netolerovat všechny skupiny účastníků,návštěvníků,houbařů,trempů,cyklis
tů,militaristů a fandů motorů.Já osobně toleruji všechny se mnou přítomné na daném místě Brd.Stejně jako na ulici.Také tolerujeme i ty největší idioty,které by člověk nejraději hned na místě proplesknul a zahodil mu klíče tak daleko,aby je už nikdy nenašel!Musíme tolerovat všech 7 miliard lidí na celém světě.Samo,že určitý počet lidí nemělo štěstí a jsou odkázáni na vozík.Já před těmi invalidy smekám,že nehodí flintu do žita a umí se samostatně bavit a to bez pomoci druhých.Věřím,že jim to dá svobodu těla i mysli.Jsme národ udavačů a závistivců!Hned soudíte člověka na moto,či quadu,že musí mít v hlavě nasráno!Znám spoustu lidí,spoustu motorkářů a jsou mezi nimi i dost inteligentní a prcovití lidé.Paradox je i v tom,ten kdo byl na vojně,tak není tak militární jako ten,kdo na vojně nikdy nebyl,nebo se jí k smrti vyhýbal a simuloval.Já osobně toleruji i tento model,který běhá v době a místě míru s maketou,či s znehodnocenou flintou po Brdech.Jen si zakroutím hlavou,zasměju se a pálím dál.Tak to udělejte stejně jako třeba já.Vidím-li někoho jiného,přibrzdím,snažím se s ním mít oční kontakt a zvednu ruku,aby si byl vědom,že o něm vím!Jde to,aniž bych někoho nasral!Lidi,jde jen o toleranci všech přítomných!!!S pozdravem bukaj
starousedlík s vůní benzínu , leden 28, 2014
Bimbajs
Nezlobte se na mě,invalidů je mi líto,ale to nikoho neopravnuje vjíždět např. do přírodních rezervací a podobně.A opravdu ani já nechápu,jak je možné s těžkou invaliditou sjíždět např.z té haldy kamení,jak je pan Benetka zachycen(poku je to on).
Jinak máte pravdu,že dohoda bude obtížná,avšak,pokud by se pohyb motorek a čtyřkolek měl regulovat,budete dodržovat povolený vjezd např,jen na Bahna?
Znám celkem dost motorkářů(i osobně )a pochybuji,že většina z nich ,by souhlasila s nějakými regulacemi.Většinou mají "jasný" názor(obzvlášt,ti,kteří se posílí třeba u Bandasky nebo na Míšovech,či Teslínech,Nepálu).
A máte pravdu,ani mezi kolaři i pěšáky nejsou zdaleka všichni košer.
Tak,co třeba vy navrhujete do budoucna?
PaVe , leden 28, 2014
Pavel
Tvůj komentář předčil úplně všechny zdejší názory a svědčí o tvé inteligenci.
K tomu mohu snad jen dodat: Ano, jak si toto mohou invalidé dovolit, k...y jedny, pozavírat do ústavů ať nejsou na očích, koním namontovat omezovače rychlosti když musí jezdit s invalidy jen pomalu, plavání někde v louži neboť žádnou jinou kulturu si nezaslouží, stejně nám ubírají jen ze společného.
Na závěr, Vám co invalidé vadí, vzkazuji, hlídejte a hýčkejte si nahoře toho svého andělíčka strážného, neboť jak se říká, neštěstí nechodí po horách ale po lidech.

P.S.: P. Poustka o toto Vám zřejmě šlo, povedlo se!
HJK , leden 28, 2014
...
Chudáci invalidi, kteří se patrně rozhodli, že když jsou na tom oni sami špatně a musí se pohybovat jen na vozíku, tak tím vozíkem zničí i přírodu. Opravdu je mi těch ubožáků líto.
pavel , leden 28, 2014
...
Pane PaVe, já jsem už svůj názor tady psal, bohužel, na tohle téma nikdo nediskutuje, pouze uráží čtyrkolkáře. Jsou tu dva tábory, všechny "krajní pravicové" a "krajní levicové" ustoupit nechce nikdo. Každý, kdo není čtyrkolkář, vidí jen "prskající a hlučící motor" a to je tak všechno. Opakoval bych se, kdybych se snažil diskutovat. Vím, že nejsou všichni kolkaři stejní, stejně jako nejsou všichni turisti stejní. Přečtěte si všechny příspěvky pozorně a nestraně se zamyslete, kde je pravda. Jak může někdo napsat o invalidech takovéto bláboly?
Bimbajs , leden 27, 2014
...
Pane BIMBAJS,Woodcraft napsal jen názor,s nímŽ se dá,či nedá souhlasi,dle uvážení.Vy jen více,či méně invektiv.Kdo tu pak létá je otázkou.Diskuse je odvozenina od slova diskutovat,ne glosovat,či urážet.Rozvinte svůj názor,at vás můžeme pochopit,či nepochopit.
PaVe , leden 27, 2014
...
to woodcraft - doktor Štrosmajer to řekl výstižně:"kdyby blbost nadnášela, tak vy tu lítáte jak holubička!!!"
Bimbajs , leden 25, 2014
Z jiného webu:
Kde vidíš ty tisíce part trampů!?!?!
Po lesích dnes jezdí tak akorát lumpové na čtyřkolkách. Lidi zlenivěli. Nechce se jim chodit po svých. Nemají ani čas, mají tolik jiných zálib a plno času vyplýtvají u PC a v zaměstnání.
Já nejsem výjimkou.
Když jdu do lesa, turistů a trempů už dnes moc nepotkám. Zato lidi v autech je všude strašně moc. Takže se už ani moc nejezdí vlakem a tím ta idylka mizne. Dnes se rychle přijede autem kamkoliv a pomalu se jim ani nechce vystoupit z té plechovky.
wwc , leden 24, 2014
...
Několik dní sleduji komentáře k tomuto článku a je v celku jasné , že lidé jako R. Pouska nás v Brdech nikdy vítat nebudou . Já se v Brdech pohybuji pěšky , na kole i na běžkách.Když vyšetřím trochu času vyjedu i na 4k a je to super relax . Jezdím po cestách v lese i mimo les a nemám pocit , že průjezdem přes les něco ničím . Les a lesní cesty jsou zničené už dost od harvestorů a prujezd 4k stav nezhorší .Nikdy jsem nikoho neohrozil a vždy se chovám k cyklistům a chodcům ohleduplně - ale tlačit to kolem nich nebudu. Ok - porušuji zákaz vjezdu a vstupu , ale to porušují všichni včetně Vás kteří se pohybují mimo uvolněné území( přístupné pouze o svátku a víkendech ). Na mých výpravách potkávám spoustu lidí , spousta z nich se ráda podívá a jsme schopni se spolu normálně bavit. O plochách jako jsou bahna si myslím , že ještě nastane čas , kdy budete majitele 4k,moto,suv a pasových vozidel zvát , aby narušili zarůstající plochu náletem a křovím ( viz.komentáře níže). V dnešní době už si z Brd dělá spousta lidí soukromý podnik viz. zmíňka o výlovu rybníku , soukromé večírky na chatě u horního rybníka , sportovní rybolov na chovném pro vyvolené a pod. Místní povolení k vjezdu do VVP nedostanou ,ale A mají zelenou ? Dalo by se psát do nekonečna a jsem zvědav jestli se někdy dopracujeme k nějakému kompromisu , případnému uvolnění některých uzemí pro tyto koníčky ( ale ne 1x ročně ) .

Na závěr musím poděkovat rp za spoustu pěkných článků ( tento nepočítám ), z kterých mnohdy čerpám cíle svých výprav i na 4k.S jedním nebo dvěma jsem dokonce trochu pomáhal.
S pozdravem 4kolkář.



4kolkář = machr s pázdnou hlavou , leden 22, 2014
...
Anarchii je potřeba zastavit.Ukončit VÚ Brdy a vyhlásit CHKO.
Pro zajímavost jsem se podíval na některá fota,pokud je pan Benetka invalidní s postiženou páteří,je možno s tímto postižením jezdit na motorce tím terénem,kde je zachycen?Tomu nerozumím.To přece musí být šílené otřesy,motorka není osobák,Ne?Můj kamarád s postižením páteře má doporučené plavání a pomalou jízdu na koni.
Ale ještě jednou,anarchie na Brdech je všudypřítomná po všech stránkách a proto v nich tak vypadá.Pohnout s tím bohužel moc nelze AOPK nefunguje jak by měla a správa oblasti se všemu může jen smát a vklidu ziskovat ve svůj prospěch.
woodcraft
woodcraft , leden 22, 2014
...
Všude pytle s odpadky, staré křesla, sedačky, rozmlácené sklo, opotřebované pneumatiky, děti vám fetují a vás vyprovokují 3 v klidu projíždějící motorky po hrázi Padrťského rybníka nebo fotky od Davida Benetky a jeho kamarádů, kteří jsou skutečně invalidní a do lesů mají vjezd opravdu povolený. Zajímavý je, že nejvíc "nejchytřejších" sedí za monitorem. Ale v terénu skutek utek!
Králík , leden 22, 2014
Kolmo,pěšno
Řekl bych,že vy jste spíše moto výjimka,jistě je vás víc takových,je ale i hodně jiných.Blbci se nalézají všude,i mezi např.kolaři.Avšak třeba Dave 4X4 mě pobavil s výrokem,že 99%čtyřkolkářů má poraněnou páteř nebo podobně a čtyřkolku mají psanou jako invalidní vozík a mohou jezdit všude a jak se jim zlíbí.Nu..
Jinak,samo,že od nás na východ a jih je toho dovoleno víc,to je jasné.Západním směrem to již tak lehké není.
V LECČEM MÁTE PRAVDU(z mého pohledu na věc),to můžu napsat bezproblémů,ale ty vaše "silácké řeči"o pionýrech.Já též můžu napsat,že za komančů jsem měl prostor probádaný,často s obavami,strachem,přiznávám.Občas jsme potkali "individua"jako my.A věřte,že za ty roky jsme tam nepotkali jedinou motorku nebo auto(mimo rusa nebo ČSLA).A nebojte crossky už v té době byly.
Ps.Vše je opravdu o dodržování pravidel.Ty však v dnešní době nejsou jaksi nastaveny nebo se nedodržují a proto vše tak vypadá.Doufejme,že se to v budoucnu zlepší.. i když....

Keroška , leden 22, 2014
moto
Starousedlíků tu bude podstatně více.Jsem motorkář,enduro.Času má na tento koníček člověk dnes dost málo.Jezdím většinou sám,nebo s kamarády ve dvou,max.třech.Znám Brdy od svého dětství,nedělám bordel po lese jako pěší turisté,cyklisté a lesní společnosti.Neseru se někde v bahně jako prase,projedu a jedu dále svým tempem.Vím i to,co dokáže tolik strojů pohromadě,ale vím a potkávám ty uměle,strojně vytěžené lesy.Naskladněné kmeny k odvozu apod.Stačí být na výlovu Padrť.rybníků.Jak si tam Vondra,Picek a jim podobní zmr.. přiletí vrtulníkem a myslí si jak jsou trendy.Ale že mu přijede šofér s ochrankou po ose,aby toho namyšlence převezli autem od helikoptéry k boudě a zmazaného zpět.To je bordel větší než 1500ks moto,quad dohromady.Může jet rovnou v tom autě s těmi nařachanci.Helikoptéra sežere za tu dobu alespoň 1m3kerosinu.To za tu letovou hodinu neprojezdí v benzinu těch 1500 enduro strojů.To je paradox.Co jste rozebírali,když tu byl Sovět a rezonovaly okna domů každou chvilku a to několik let?Chodily jste do pionýra a recitovali bolševikum proletářské básně?Místa je tam dost pro všechny!Nedělejte udáváním,opisováním SPZ problémy klukům od rodin,oni tam nejezdí každý den!Všichni pracují a nemají tolik času jako státem vydržovaní chronicky nepracující cikáni a jim podobní!Až vám tam začnou brát,krást dřevo apod. tito modely,tak my vám je budeme nahánět a vy je doufejme pěkně zlinčujete.Dojel jse po ose do např.RO,BG,SRB a největší odpor je zde v CZ.Byl jsem i v A,D,NL a tam je to problémovější,ale vše je o domluvě.Stačí se nahlásit a udat trasu i termín.Ale zase největší problém je zde v CZ.Je to o lidech.Jsem rád,že je zde tak trochu panenská lesní krajina a nekurvím les,jen se na pár hodin svezu.s pozdravem bukaj
starousedlík s vůní benzínu , leden 22, 2014
Pro rp
Omlouvám se.Já se podepsal jako "Starousedlík s jiným názorem."
Protože jsem také starousedlík,reagoval pouze na vyjádření Starousedlíka-viz níže.
Keroška , leden 20, 2014
náhled silnější strany
Zatím žijeme v Čechách, kde se, aspoň doufám, ještě chvíli podaří zachovat pěší turistiku, proto se rád zařazuji do této kategorie lidí. V Čechách jsme všichni naučeni k porušování zákazů, máme to v krvi. Kdo ne? Ale jsou "oprávněné" a "opodstatněné" zákazy, které je radno dodržovat, a pak jsou zákazy "buzerační" a "nesmyslné". Myslím, že morálka každého člověka se ukáže zde. Jinak jsem velmi zvědav na vývoj dalších desetiletí s ohledem na automobilovou turistiku u nás. Hromadná doprava slouží už skoro jen dětem, důchodcům a cizincům, proto se oklešťuje, kde se dá. A tak na Teslíny jezdí na lyže každý autem. S propagací se pak sejde mezi duby několik desítek aut a není, kam je dát. Kam tohle vše povede?
rp98 , leden 20, 2014
Starousedlík
Místa je tu dost pro všechny.To je velice relativní a zjednodušený názor.U nás by měl platit lesní zákon.Ten upravuje(zakazuje) vjezd motorových vozidel do lesa.Na to,jak by to mělo vypadat v praxi se zajedte podívat do Bavorska,(např. bavorských alp.)Vy nahlížíte na věc,ze silnější strany.Ale pokud budete rybář a já s kamarády budu jezdit kolem břehu s motorovými čluny,bude se vám to líbit,budete nás tolerovat?Takže tolerance je na místě.Jenže ta u mnohých motorkářů moc neplatí.Ono je opravdu jiné,pokud 30 motorkářů potká chodce,či jeden motorkář potká 30 chodců.
Problém je v dodržování pravidel a zákonů.To však u nás moc neplatí.Bohužel.A v lecčem máte ve vašem příspěvku proto i pravdu.
Starousedlík s jiným pohledem , leden 20, 2014
k těžbou zničeným lesům
Už dva diskutující poukazují na zničený les po těžbě s tím, že čtyřkolkáři aj. neudělají takový nepořádek. Je to možné, proti tomu nic nemám. Faktem ale je, že před harvestory a vyvážečkami byly kořeny stromů a celé svážnice, průseky a cesty od stahování traktory zničené až běda. Dnešní těžba způsobí celoplošné poškození menší intenzity - tehdejší těžba způsobovala velká lokální poškození (to bylo podle mne horší ). Na druhou stranu však víme, že harvestory a vyvážečky zřejmě neporušují lesní zákon, na rozdíl od čtyřkolkářů a jim podobných.
rp98 , leden 20, 2014
pro Poustku
Ty jsi stejně naivní,jako nemluvně.Co tady chráníš,co se chvástáš?Ten VVP je země nikoho.Ty na procházky,vojáci na blbnutí a 4x4 na vyjížďky.Místa je dost pro všechny.Když tu byl Rus,také jsi je takhle prudil?Určitě ne,protože takový model jako ty je skrčený u zdi.Podívej,VVP Brdy už vznikl před 1.svět.válkou.Přišel Němec a vystěhoval na pár let dost rodin z okolí.A co myslíš,že udělal bolševik?Němec nic nezničil,lid se navrátil do svých domovů a než se rozkoukal,tak to tvá věrná strana rozbourala do základů!A když se ze sedla své moto podívám po Brdech,tak je nejvíce zkurvené vše od těžebních společností.A víš co je nejsmutnější,že si to dnešní politici rozdělej na parcely místo trafik a to teprve budeme čumět.Až tě chytí i při tvé vytoužené procházce a dá ti po hubě jen proto,že jsi mu neutekl.A my na moto,či quadu mu ujedeme.Tak si kup pořádnej stroj,ať nedostaneš v budoucnu po čumáku!!!bukaj
starousedlík , leden 20, 2014
Pro Petra
Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
Petře, pošlete video na tuto adresu, uvidíme, co pro Vás můžeme udělat. Děkujeme.
Václav , leden 19, 2014
...
Tak včera supr poježděníčko, určitě si to zase někdy dáme. Natočil jsem spoustu krásnejch videí. Tak pokud pan Poustka má zájem, rád se podělím. Stačí dát kontakt.
Petr , leden 19, 2014
...
Tak razíme. Pokud by chtěl nekdo z místních nás povodit budeme rádi.
Petr , leden 18, 2014
...
pane Poustko, vaše rádoby vědecké plkání mi připadá jako v právě probíhajícím filmu Sexmise obhajoba dvou samců proti tribunálu žen. Proti ženám nic nemám, proti vám ano! Kouřící a zapáchající motory? jste o dvě století zpět! stopy po čtyřkolkách? co takhle moderní těžba dřeva harvestorem? viděl jste někdy, jak vypadá les po těžbě? Nemá cenu s vámi polemizovat. O co horší je stopa po čtyřkolce, než rozrytí louky divočáky hledajícími potravu? Někde už sem psal- naše republika je malá, lidí hodně- proč si stěžovat vzájemné soužití, téměř každý má svého koníčka- cyklistiku, jízdu na koních, kajak, pejsky, letadélka, střelba na terč, atd, atd, atd. Každý chce svého koníčka provozovat! Zamyslete se nad svým jednáním!
Bimbajs , leden 17, 2014
...
Ano, dostali jsem se jinám, ale ta souvislost je zřejmá! V době kdy už neexistujou obecní draha, v důsledku toho, že lidí, kteří mají pár koz nebo ovcí logicky s životním stylem ubývá, je suplace čtyřkolkou, či motokrosovou motorkou adekvátní. Obecní draha bejvávali místa plná života. Květiny všech druhů lákali hmyz, který lákal zpěvné ptactvo a to vše na relativně malých plochách. V lese (ten pravý les už u nás takřka vymizel) nic takového nenajdete. Na zemi nic neroste a proto tam ani v porovnání s jarní loukou nic nežije. Na nesečených loukách je jen Otava a tu pak jednou za čas poseče jednorázově zemědělská technika. To je ale pro hmyz hotová genocida, která má okamžitě dopad na celý ekosystém.
Vše je o lidech. Někdo dělí lidi na černý, bílý, jiný na motorkáře, plechovkáře a další na čtyřkolkáře a turisty. Je to Český fenomén. Máte web kde si můžete říkat co se vám zamane a hejno tupých hlav, které mohou vaší pravdu směle šířit dál. Ale máte taky možnost mluvit pravdu. Jste vzdělaný a informovaný člověk, který osvětou může Brdům pomoci. Jde o maličkost. Pochopit, že bez těch šílených, krvelačných a agresivních čtyřkolkářů a motorkářů bezlesí v Brdech zmizí a nebo jeho udržení bude nesmírně finančně náročné. Zmizí s ním i všechno to, proco máme Brdy rádi a co dělá Brdy tím, čím jsou.
Tedy citace ..."kde všude v našem okolí jsou plechovo-plastoví miláčci ustájeni, pozná se to snadno. Majitelé je často vystavují na sluníčko i na odiv, leští je a tůrují do vysokých otáček, nejradši snad v blízkosti dětských kočárků"... Jistě vztahům mezi jednotlivými zájmově diametrálně protipôlními skupinami nepřidá.
A tak se opět zeptám... nebylo by lepší šířit osvětu a najít společnou řeč? Vždyť jde jen o drobnost - nastavit pravidla. Pak bych spatřoval ve vašem webu daleko větší smysl než jen plivání ohně bez rozdílu.
Jen pro vaší informaci. V okolí Příbrami vzniklo díky Ondrovi Sedláčkovi 5 VKP. v plných třech z nich je motokrosová trať bez které by se celý ekosystém posunul. A víte co je zajímavé? Že ta banda krvelačných motorkářů přesně dělá, co je potřeba.
Vše v dobrém zdraví Štěpán Červený
Štěpán Červený , leden 17, 2014 | url
pohyb motorů na CP
Proti pohybu "rozrývačů" na cílových plochách (na vlastní nebezpečí ) mám jen jednu poznámku - uvítal bych, kdyby byly časově omezeny do několika dnů v roce. Jinak s Vámi ohledně pohybu "rozrývačů" souhlasím v případě, že zanikne VVP a že bude všeobecně přijata snaha udržet 88 let stará bezlesí. Co se týká toho křiku při zřizování a nynějším rušení VVP, shodneme se na tom, že nyní opěvované fenomény, které vyžadují péči, jsou druhotné a bez činnosti armády by nevznikly. Pak je právě přece jen diskutabilní s ohledem na hydrologické poměry (vzpomeňte na Domina), zda je vhodné všechny cílové plochy a v celém současném rozsahu zachovávat a udržovat. Ale to už jsme se od 4kolek dostali kousek jinam.
Roman Poustka , leden 17, 2014
A co je dobře?
Dobrý den pane Poustka
Jsem majitel čtyřkolky. Pracovní stroj Polaris XP850. To mě v očích definovatelné skupiny lidí škatulkuje do krabičky, kde se úplně necítím. Ale to sem nepatří. Spanilých jízd se neúčastním, ani je nepořádám. To je záměrně až druhá informace kterou předkládám a odhaduji, že asi polovina těch lidí kteří mě již zaškatulkovali tuto informaci již nezaznamená.
Píšu sem z jiného důvodu. Zajímám se o přírodu a díky tomu, že bydlím v podbrdsku, tak také o Brdy. V současné době, jak jistě víte, se intezivně řeší problém ukončení vojenské činnosti v brdském vojenském újezdu. Kromě všech potenciálních problémů s developery, ziskuchtivími jedinci, či organizacemi a to v četně přilehlých obcí, řeší i ochranáři přírody jeden problém. A to je ten, že právě vojenská technika na vybraných místech svou činností udržovala určitou strukturu porostu a podrostu. Říká se tomu disturbance, neboli nerušování, ničení, či potlačování lokálních podmínek ekosystému. Tato činnost je pro přírodu něco, jako pro stavitele zelená louka. Dává prostor novým druhům, které už v dřívějším ekosystému neměli šanci. Na ně se vážou další druhy a tak to jde až do vzrostlého "lesa" kde to vše končí. Díky této činnosti se v Brdech objevili a uchovávájí velmi vzácné druhy fauny a flory, které by zde prokazatelně bez této činnosti nebyli.
Co je zajímavé je to, že organizace hájící zájmy ve prospěch přírody, kteří dnes křičí "zachraňte přírodu" a dělají vše proto aby vojenský újezd nebyl opuštěn, křičeli v době kdy vojenský újezd vznikal, že vojsko bude ničit Brdy. Díky vojákům máme v Brdech nádherná vřesoviště, nebo Listonoha a spousty tůní, které by bez pravidelné disturbance dávno zarostli a čolci by už v brdech dávno nebyli.
Co tím chci říci? Určitě tady nebudu hlásat, že pojíždění po Brdech na čtyřkolce, nebo terénním vozem je správně. Ale ptám se, co takhle najít s ochranáři přírody společnou řeč formou vytipovaných lokalit a zde tyto radovánky dovolit? Vždyť tohle je příklad dokonalé simbiózy, kdy jedna skupina získá formou volnočasové kratochvíle svého a druhá udrží přírodní biotop na úrovni, na které se dnes nachází a tím také dosáhne své a to bez jakýchkoli investic. Ba dokonce věřím tomu, že pokud by zde přírodu zastupovali vzdělaní lidé, kterých je kolem Brd celé hromada - jako je RNDr. Ondřej Sedláček, Ph.D. nebo třeba David Fišer, tak mohou být Brdy ještě zajímavější a rozmanitější.
Známý slogan "Zabij bobra, zachráníš les" je tak geniální. Ale ptám se, je v Brdech dost bobrů na to, aby současná slepá agitka "ve prospěch lesa" a v podobě ticha a čistého vzduchu nezpůsobila časem monolitický útvar plantáže na pěstování smrkové dřeviny, která potlačuje veškerou rozmanitost flory a na ní vázané fauny?
Za gramatické chyby v textu se omlouvám.
Pokud by jste chtěl probrat tyto věci intenzivně, kontakt na mě je na mých stránkách
Štěpán Červený , leden 17, 2014 | url
...
Je to dobrý už mame druhý plátno tak nás bude jedenáct. V sobotu jsme u Vás.
Petr , leden 17, 2014
Myšlení bolí.
Nevím Romane, zda nechceš po panu Dave4x4 příliš moc. Zamyslet se on a jemu podobní většinou neumí. Zato se rádi chvástají. smilies/smiley.gif
pavel , leden 16, 2014
To: Dave4x4
I já Vám přeji úspěšný turistický rok. Rozdíl je však mezi námi ten, že Vy (ať už z jakéhokoliv důvodu) užíváte k turistice také hlučný, zapáchající a nezpevněnou zem rozrývající vehikl. Tak jako jsem se já neptal Vás na Vaše volně přístupná videa (zveřejnění je Vaše věc), tak jste se neptal Vy vlastníků a hospodářů na pozemcích, které jste Vy a Vaši kamarádi navštívili.
Tento článek nemá být návodem, kde a jak lze po Brdech jezdit ve volném terénu se řvoucím motorem. Má to být zamyšlení nad tím, že současný stav v lesích v tomto ohledu, který se navíc určitě nezlepšuje, není snadné jednoduše ovlivnit. I přes veškerou snahu všech zúčastněných stran (kromě těch provinivších) zůstává fenomén řvoucích motorů téměř nepolapitelný. A je nakonec stejně nejvíc na lidech jako jste Vy, Dave4x4, aby se zamysleli nad svým počínáním, kterým přinejmenším velmi znechucujete touhu ostatních - vydat se do lesů pěšky, o tom dalším nemluvě.
Vy máte možná trochu smůlu v tom, že jste hodně dokumentoval Vaše výlety, jejichž cíle tímto nechci nijak snižovat, leč způsob dopravy mne velmi irituje. Čekám samozřejmě, že vznikem tohoto článku sice do určité míry třeba snížím procento veřejně přístupných galerií a videí (nejen těch Vašich), ale zároveň vím, že se na ně budu od téhle doby více zaměřovat, a třeba i mnozí další. A to nejen offline zpětně, ale i online v terénu, včetně Vámi zmiňované dokumentace SPZ a podobně.
Ještě i pro ostatní: od dob radaru, kdy jsme se tu snažili být jaksi mimo dění a pouze staticky sledovat vývoj (a bylo nám to vyčítáno), jsem se rozhodl i po zkušenosti s právě končícím obdobím boje za CHKO (pro mne za nerušení VVP nebo za jiný vhodnější typ ochrany přírody) pro drobná upozorňování na nepěkné věci, které se na Brdech páchají. To, že to jsou nyní 4kolky a spol., je prostě logické z podstaty věci. Tímto se omlouvám za vyšší návštěvnost Vašich videí - dejte si tam reklamu, ať z toho alespoň něco máte.
Zdraví rp

PS: Kdybyste věděl informace o nějaké hromadnější vycházce předem, můžete je rovnou zaslat na nějaké oddělení dopravní policie - do Nepomuku, do Plzně, do Rokycan nebo jinam, přijde na to, kam budete mít namířeno. Ušetříte tak peníze nás všech.
rp96 , leden 16, 2014
RE:
Děkujeme naší kriminální ústředně za citlivý a velmi podrobný rozborsmilies/smiley.gifVážený pane Poustko, nutno podotknout, že Vás obdivuji, kolik času a námahy jste si dal, aby jste vygooglil všechna má fota...Jenže ejhle!!!Kdopak Vám dal do ruky tu moc bez mého souhlasu zveřejňovat mojí galerii, o SPZ ani nemluvě? No nic, já se na Vás nezlobímsmilies/smiley.gif, jen Vám přeji, aby jste v životě našel i jiný smysl, než špinění nevinných. Jestli se Vám- kamaráde- moje fotky tak moc líbí, řekněte si a já je budu rovnou posílat na Váš mail, pokud zas budu někdy dělat nějakou pěknou vycházkusmilies/smiley.gif
S přáním úspěšného turistického roku
Dave4x4
David Benetka
dave4x4 , leden 16, 2014 | url
...
Mají tam pekný kroseníčko. Asi vemu plátno šest kolek se tam vejde a přijedem prozkoumat nový terén. Ty krkonoše už máme projetý chce to něco nového. Dík za inspiraci.
Petr , leden 15, 2014
To Jaga
Neznepokuje nic.Jen by třeba mohli jít na brigádu a vysázet stromky,co poškodili,či poničili.Znáš to,jak to na takových akcích chodí,ne?
A jinak,kdyby si takto troufli v Německu zajezdit po Sperrgebietu,podruhé již by tam pravděpodobně nejeli a obzvlášt,pokud,by se,cestou posilnovali v nějakém gasthausu bierem smilies/tongue.gif
Roke , leden 12, 2014
hm..
No a co přeházely trochu bahna na jiný místo než leželo před tím.
nic na tom nevidím.Co vás tak znepokojuje?
Jaga , leden 12, 2014 | url
...
Myslím,že by se tím mohla zabývat vojenská policie i policie ČR,ochrana přírody atd..Přestupků je na videích habaděj.
PAK , leden 07, 2014
...
Mysím,že kompetentní orgány, by toto video shlédnout měly. Lokace je správná, Štítov-Teslíny. Jasné porušení lesního zákona a zákazu vjezdu do VÚ. A jízda z hospody do hospody též docela jasně naznačuje, čím se posilňovali. To se zpětně postihnout nedá (posilňování ), ale ta trasa je celkem jasná a video dosvědčující.
PAK , leden 06, 2014
díky za odkaz
Dle videa jeli od Štítova (u Příkosic) pod Kolvín, hřebenem Břízkovce až na Teslíny a zpět. Skoro si myslím, že jsem viděl 4.1.2014 výsledky jejich řádění na panské hranici jižně od Teslínů (ale možná se pletu). Co s nimi? Toť otázka. SPZ tam na tomhle videu i na tom druhém bylo vidět dost. Dá si třeba újezdní úřad práci, aby je dle těchto záběrů, které jasně prokazují porušení zákazu vjezdu a vstupu, popoháněl k odpovědnosti? A jinak - nejsem si jist, kdo je normální, jestli ti čtyřkolkáři a nebo ten člověk s dítětem za krkem...? Mrkněte i na druhé video http://www.youtube.com/watch?v=XLDzogJP0H0.
rp96 , leden 06, 2014
...
A neb,jak se jezdí po Brdech......nejspíše s něčím v hlavě...a jasně,že všude,zákaz vjezdu,nezákaz..
PAK , leden 06, 2014
...
PAK , leden 06, 2014
‹ First  < 3 4 5 6 7 8 9 10 > 

Přidat komentář

Můžete přidat váš komentář zde

busy
 
© 2024 Brdy - stránky milovníků brdských hvozdů