Hlavní stránka arrow Vzkazovník
Prohlížet komentáře
Zobrazeno 240 - 270 z 2469 stránek
 
Vložit komentář
 
Jméno Zpráva
pavel
Vloženo: Pátek, 16 prosinec 2011 19:30 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0.1) Gecko/20100101 Firefox/8.0.1
Pro krysu:
Velmi oceňuji nadhled, s kterým jste schopna překonávat i vcelku ne příliš přívětivé prostředí. Škoda, že toho nejsou schopni ostatní. Ale je to inspirace...Smile
 
brdská krysa
Vloženo: Pátek, 16 prosinec 2011 13:49 IP xx.yyy.93.145 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
Jo, kvůli kachně nebo norkovi se jdou všichni přetrhnout - ale co my, krysy?
Holt "Všechna zvířata jsou si rovna, některá jsou si rovnější", jak pravil Orwell...

http://www.elektricke-ohradniky.cz/pasti-mysi-krysy.php
 
pavel
Vloženo: Pátek, 16 prosinec 2011 12:50 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0.1) Gecko/20100101 Firefox/8.0.1
Někdy je opravdu lépe nereagovat. Zejména na ješity...Biggrin Když už..., ale nic, raději mlčím.Wink
 
Vlčááák
Vloženo: Pátek, 16 prosinec 2011 12:10 IP xx.yyy.114.246 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
Co se týče toho Padťského potoka, to ale asi zdejší čtenáři víte, ještě na jaře byly pod Padrtí na potoce pasti pod Preissovo mlýnem (nevím jestli píši správně) s cedulkami odchyt norka amerického, vědecké účely. Myslím, že bych vyštrachal fotku. Jaká je současná situace a jestli někdy někdo něco chytil, nevím.
 
Tichošlápek
Vloženo: Pátek, 16 prosinec 2011 11:34 IP xx.yyy.159.164 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.60
V pohodě, neberu to ve zlém. Jen mě zajímalo, jestli je míněn tento živočich: http://ziva.avcr.cz/2011-5/co-vime-o-zaniku-norka-evropskeho-v-ceske-republice.html Wink
 
vlčááák
Vloženo: Pátek, 16 prosinec 2011 10:49 Navštívit web autora Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.114.246 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
Normální - náš - norek ? To je taková drobná šelmička, takovej malinkej vodní tichošlápek Biggrin. Sorry to sem fakt musel. Doufám, že se ještě nevytratil smysl pro humor Biggrin, opravdu při vší úctě nic ve zlém . . .
 
Tichošlápek
Vloženo: Pátek, 16 prosinec 2011 09:50 IP xx.yyy.159.164 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.60
Co je to "normální - náš - norek" ?
 
pavel
Vloženo: Pátek, 16 prosinec 2011 09:06 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0.1) Gecko/20100101 Firefox/8.0.1
Tyhle pasti jsou hnus. Ale pochopit by se to snad dalo, kdyby ti norci tam opravdu řádili. Jen se prý žádný nechytil. Není to tak dávno, co se hodně mluvilo o tom, že se na Padrťském potoce přemnožil mink a likviduje raky. Újezd tam na něj líčil pasti, ale nechytil se do nich žádný, jen jedna nebo dvě vydry. Zdá se, že po těch povodních před dvěma lety zase mink z Brd zmizel (prý). Aby to na tom Smolivci nebylo podobné. (Nevím ale, zda mají na mysli normálního - našeho - norka, nebo minka).
 
rp
Vloženo: Pátek, 16 prosinec 2011 08:07 IP xx.yyy.130.2 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
Aspoň na chvíli změníme téma a odlehčíme, ne? Kolem Brd se dějou i jiný věci. Zajímalo by mne, zda tenhle web navštěvuje i nějakej myslivec?.-) Co říkáte na tohle:

http://www.novinky.cz/krimi/253729-myslivec-kladl-zakazanou-past-sam-se-pritom-chytil-do-lecky.html

Nechci se dotyčného zastávat, ale připadá mi to jako zoufalý čin nešťastného "chovatele".
 
brdská krysa
Vloženo: Čtvrtek, 15 prosinec 2011 22:05 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Á, tady má někdo slabou chvilku OSmile...
Náhodou, zrovna to kdysi v diskusích na Vás bývávalo to nejhezčí a nejcennější .-).

"Když je dnes člověku dvacet
chce se mu hnusem zvracet
ale těm co je čtyřicet
je toho vyblít ještě více
jen ten komu je šedesát
může jít se sklerózou klidně spát."

(E. Bondy)
 
Tichošlápek
Vloženo: Čtvrtek, 15 prosinec 2011 21:33 IP xx.yyy.6.151 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.60
Vzpomněl jsem si na něco.
Sorry, fakt jen jednorázově, trochu aktuálního retra:

Ad krysa a "a basta" , takového trochu něco školního: http://www.youtube.com/watch?v=gtW3IPY04dA

A pro ty, co se debaty o budoucnosti Brd neúčastní - dobrou noc všichni lidi www.youtube.com/watch?v=MEtG9g1ZifY

To jsou blbý písničky, co? No taky už je to dávno, to už se zapomnělo.
Děkuji za pochopení. Nebude se to opakovat.

 
brdská krysa
Vloženo: Středa, 14 prosinec 2011 20:26 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
pro T.: Však se Vás o žádnou polemiku neprosím - to je čistě Vaše věc, že zde reagujete OSmile.

AŤ žije CHKO - a basta!
 
pavel
Vloženo: Středa, 14 prosinec 2011 19:28 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0.1) Gecko/20100101 Firefox/8.0.1
Mám ten pocit, že reagovat na Tichošlápkovy sentence je hrubě zbytečné. Posedlost je posedlost a její oběti někdy trochu ztrácejí přehled o realitě. Škoda, že si zřejmě nevybírá, a klidně napadá i osoby, druhdy se těšící bystrému úsudku. Nakonec to dopadne tak, že už jen linkují....
 
Tichošlápek
Vloženo: Středa, 14 prosinec 2011 18:46 IP xx.yyy.196.196 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.60
Neuvedl jsem, že by byl přírodní park neprůstřelný.
Uvedl jsem a doložil příkladem, že CHKO nezabránila vykácení lesa a stavbě sjezdovek.
Rozhodující je územní plán.
Územní plán schvaluje zastupitelstvo obce.
Například u Třemošné by to po navrácení katastrů bylo zastupitelstvo Obecnice.
Pokud bude většina obecnických občanů chtít sportovně-rekreační areál na Třemošné a pokud jim v tom nezabrání nadřazené zásady územního rozvoje kraje, obecnické zastupitelstvo schválí územní plán, který bude počítat se sportovně-rekreačním areálem na Třemošné.
Když to naopak obecnické zastupitelstvo v územním plánu neschválí, nic se stavět nebude.
Celým smyslem předchozího sdělení bylo to, že co se mně jeví jako ohavné (jiným třeba ne), hladce prošlo skrz Správu CHKO. A zamyslel jsem se nad tím, co si někteří představují pod výrokem, že kopou jen za tu přírodu, a proto podporují CHKO. Prasečí nevratné vyrubávání pásů lesa mně jako služba přírodě nepřijde. Každý to ale asi vidíme jinak.

Jinak, polemizovat s vaším "tak nějak intuitivním tíhnutím pořád k tomu CHKO " (vašimi slovy z předvčerejška) mi přijde už dost únavné, proto bych v tom již nepokračoval.

 
brdská krysa k níže
Vloženo: Středa, 14 prosinec 2011 17:51 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Jo,zato PP je neprůstřelný... OSmile


...Ochrana PP Prokopské a Dalejské údolí je trvale atakována žádostmi o změny územního plánu, a to nejen v jeho bezprostředním okolí, ale i přímo na jeho území...

http://stuz.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=123:stanovisko-k-navrhu-zmen-uzemniho-planu-v-oblasti-prokopskeho-udoli&catid=36&Itemid=47

http://www.enviweb.cz/clanek/priroda/59875/stuz-navrhla-mzp-cr-zvyseni-ochrany-uzemni-dnesniho-prirodniho-parku-prokopske-a-dalejske-udoli

A včil mudruj .-) !!
 
Tichošlápek
Vloženo: Středa, 14 prosinec 2011 16:30 IP xx.yyy.250.99 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.60
Motto:
My "kopeme" jen za tu přírodu a tak si můžeme dovolit podporovat CHKO

Jo.
V Chráněné krajinné oblasti Jeseníky byl vloni otevřen nový Skiareál Kouty.
Při jeho výstavbě bylo vykáceno 30 hektarů lesa.
Jedná se sice o citelný zásah do krajiny, ale nakonec je výsledek pro nás přijatelný, řekl ředitel Správy CHKO.
Z hlediska ochrany přírody je vše v pořádku http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?view=eia_cr&id=OV8053
Tak takto vypadá, když se buduje rozvoj v CHKO - prohlédněte si fotografie přijatelného výsledku zde: http://sumpersky.denik.cz/zpravy_region/podivejte-se-stavba-obriho-arealu-na-medvedi-hore-.html
CHKO záměru nejen nezabránila, ale vlastně ho pomohla prosadit. Nejspíš taky kopali jen za tu přírodu.
 
pavel
Vloženo: Středa, 14 prosinec 2011 14:48 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0.1) Gecko/20100101 Firefox/8.0.1
Pro Námořníka:
Řekl bych, pane inženýre, že se trochu mýlíte. Já na Vás žádné kýble špíny nevylévám. Jen glosuji Vaše aktivity zvenčí. Je to třeba jenom zdání, ale pro pozorovatele se mnohdy mohou jevit poněkud kontraproduktivně. Tak, jako Vy málokdy opomenete rýt do nějaké sjezdovky (jejíž existenci bychom tak jako tak podmiňovali předchozím kladným stanoviskem orgánu ochrany přírody), nebo mikrobusy mezi Příbramí a Rokycany (co je na tom tak zlého, ale budiž, třeba je), tak si já nemohu nevšimnout velmi subjektivistického pohledu z Vaší strany na Brdy a dojemné poplatnosti některým autoritám, z nichž mohou (jistě, že jen teoreticky) pro ty, kteří jim přisluhují, vyplývat různé osobní výhody. Je to holt smůla, že lidem nelze zavřít zobák, jako kdysi. Nikomu bych se neodvážil brát jeho názor, zvlášť, je-li upřímný. Neberu ho ani Vám, jakkoli mám o té upřímnosti jisté pochyby. (Ale třeba se hrozně mýlím). Na rozdíl od některých jiných neobcházím starosty a zastupitelstva, pokud k tomu nejsem sám vyzván. Ale nestydím se veřejně prezentovat náš pohled na věc. Že je jiný, než ten Váš? Možná - a třeba ani ne tolik. Jen my chceme CHKO, kdežto Vy ne. Obě strany tvrdíme, že si přejeme ochranu přírody v Brdech. Přístupy k tomu mohou být různé, samozřejmě. My "kopeme" jen za tu přírodu a tak si můžeme dovolit podporovat CHKO. Na rozdíl od jiných, kteří by sice taky chtěli přírodu chránit, ale zohledňují nejspíš i představy a požadavky svých přátel, známých a nějak vlivných osob.
Mýlíte se především v tom, že Vás nenávidím. Kdepak, na to abych nenáviděl, bych musel předtím dotyčnou osobu z nějakého důvodu respektovat. Tenhle moment u mně chybí. Osobně Vám přeji stálé zdraví a spokojenost i duševní svěžest, tak jako ostatně všem mým spoluobčanům. I těm, o nichž jsem v životě neslyšel.
 
brdská krysa
Vloženo: Středa, 14 prosinec 2011 14:39 IP xx.yyy.93.145 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
Námořníkovi:

No jo, no.... S pravdou je holt problém. Dejme tomu, že jsou tu dvě rovnocenné pravdy, z nichž se může realizovat jen jedna - pak každý s nejlepšími úmysly dělejmež to, co umíme, chceme a si troufáme, a děj se vůle Fabiánova.
Víc se k tomu asi napsat nedá...

Ještě jen malé zpřesnění: cítím se být pouze aktivním občanem, nic víc, do politiky se nepletu a angažuji se v počtu 1 ks krysy brdské - snad to podle Vás taky není špatně? K Brdům mám vztah ryze emocionální, jejich historií se příliš nezabývám a mapami se též nezatěžuji - někudy zkrátka jdu a vnímám ducha místa, kolikrát ani nevím, kde jsem .-(. To ještě ale neznamená méněcenný způsob pojetí Brd - Vy historici a akademici se mi zdáte jakoby býti tak trošičku nadřazení (viz: o čem bychom si asi tak mohli povídat?).....

Pořád si myslím, že byste se měl s Dr. Čámským sejít, alespoň to zkusit, on ten virtuální svět je přeci jen něco jiného než živí lidé - vždyť je to fajn člověk (pravda, někdy trochu víc emotivní...) OSmile)
 
Námořník
Vloženo: Středa, 14 prosinec 2011 08:35 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Pro brdskou krysu:
No jo, další kýbl špíny od pana doktora Čámského? Proč bych ho měl kamkoliv zvát? Čím jsme si jeho nenávist zasloužili? Asi zjevně pouze tím, že máme jiné názory než on. A mě se ještě navíc nelíbí mapa, na jejímž vzniku se podílel. Strašicím nikdo nic nepodsouvá, pan starosta Suchý se pro Deník jasně vyjádřil v tom smyslu, že jakkoliv se pan Hahner ohání deseti obcemi za které mluví, o záměru Strašic žádat i katastr Kolvína nebyly Skořice informovány (a nejen Skořice). To mi opravdu přijde poněkud zvláštní.

Váš zájem o Brdy jak sama píšete byl vyvolán až bojem proti U.S. radaru. To bylo čisté politikum. Stejně jako Váš dnešní boj za CHKO.

My, "co spolu mluvíme", to máme nastaveno jinak a k území Středních Brd máme vztah a přístup zcela odlišný. V brdských lesích jsem Vás nikdy nepotkal. O čem bych se asi tak s Vámi měl bavit? Proč bychom na schůzky iniciativy SOS Brdy zvali někoho, kdo má zcela odlišný pohled na věc? Abychom se tam hádali a vzájemně uráželi? To raději budeme v klidu dále přemýšlet nad tím, jak zabránit výstavbě v Brdech.

RNDr. Lang se mnou žádný návrh na uspořádání Brd nekonzultoval, na jeho vzniku jsem se nepodílel a některé myšlenky, které návrh obsahuje se mi vysloveně nelíbí a nesouhlasím s nimi. Tolik tedy k Vašemu obvinění z pokrytectví. Předkládaný elaborát byl zpracován kolektivem složeným z pracovníků Muzea Středních Brd ve Strašicích a Obce Strašice. Bez účasti kohokoliv z o.s. VHSB.
 
brdská krysa
Vloženo: Středa, 14 prosinec 2011 01:16 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Tichošlápkovi:

Omyl, momentálně zuby necením a agresivně se necítím, tak mi nepodsouvejte něco, co není pravda.
Nezapomeňte, že jste to byl Vy, kdo výslovně se mnou odmítl spolupracovat! A vážení - po společném setkání všech tu volám nejméně rok, ale výsledek je akorát takový, že si tu pár zdejších kamarádů založilo SOS Brdy, kam nikoho cizího nevpustí. Třeba bych si bývala byla přišla ráda neformálně popovídat, kdo ví? Pozval tu někdo někdy někoho na nějaké setkání (na rozdíl od Brdské veřejné konference)?
Tak to jen k tomu, kdo nehraje fér...
Další šance sejít se a popovídat si byla na Brdské konferenci, ale holt když někteří jsou alergičtí na cokoli modrého, to je pak těžké... NEvidím to v současné době vůbec příznivě pro nějaké vysvětlování si stanovisek, prostě už ty linie jsou dány a nemá smysl kohokoli přesvědčovat. Ať si každý stojí za svou pravdou. Já se o Brdy zajímám již od dob radaru, a to z pozice prostého, dejme tomu částečně poučeného,občana.
Když se tak volá po tom, co chce obyvatelstvo Pobrdí a Podbrdí, tak prostě jsem se vyjádřila a šla s tím i na jednání ZO a samospráva k tomu zaujala nějaký postoj (vcelku shodný s mým). Takto to může přece udělat každý občan. Nechápu, proč se Strašicím podsouvají ty nejhorší motivace a úmysly, to je prostě nesmysl.
Navíc, sáhněte si mnozí do svědomí - pomáhali jste ten strašický návrh uspořádání Brd povojenských spolutvořit coby konzultanti Dr. Langa, a teĎ děláte že nic a máte ztrátu poměti... to je pokrytectví, co tu předvádíte.

Jo - nakonce ti aktivní, kteří cokoli podniknou a starají se o své vlastní záležitosti jsou v podezření, a lajdáci ze sebe udělají oběti a chudáky... typicky české!

Karlovi Hutrovi:
A co kdybyste vyzpovídal i nějaké ty stoupence CHKO, prostě jen tak, v zájmu objektivity a z vlastní iniciativy? Jste novinář, tak si snad potřebné jedince dokážete vyhledat, ne?
Příbr. deník poskytuje prostor k vyjádření kdekomu, ale třeba o.s. BRP se svými myšlenkami tam prostě vůbec není - to je cenzura, anebo se oni nesnaží?
 
pavel
Vloženo: Úterý, 13 prosinec 2011 23:43 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0.1) Gecko/20100101 Firefox/8.0.1
Ale vážení, proč ta hysterie. On má každý kus pravdy. "Krysa" v tom, že pan Hutr se nechová jako novinář, ale sprostý lobbyista - a prochází mu to jen proto, že působí v provinčním plátku. Pan "Karel" v tom, že ve skutečnosti nerozhodují (zdaleka ne jen o Brdech) názory odborníků, ale další zájmy. V tomto případě asi zájem MO ušetřit maximum prostředků, které by jinak bylo nutno vynaložit v případě rušení jiného újezdu. (Jasně, pan Hutr prohlásí, že tohle určitě nemyslí, ale "bojí" se developerů a golfových resortů. Pokud by na tom chtěl trvat, asi nejen já bych pochyboval o jeho zdravém úsudku). Tichošlápkovi je veskrze protivná představa hord turistů, kteří by začali pronikat do jeho "hájemství" - a proto raději hledá ty nejdivočejší důvody, proč odmítnout CHKO a podporovat PP, po němž, pravda, nikdo ani neštěkne. Nechci se zde zmiňovat o mořských vlcích, kteří spíš, než vlastní rozum, berou za vděk cizími "moudry". Asi jim to vtloukli do hlavy jejich kapitáni, že rozkaz je rozkaz a jiní jsou moudřejší a proto raději papouškují jejich nápady, než aby (nedejbože) použili vlastní hlavu. O sobě samozřejmě psát nebudu - jak je můj názor na ostatní subjektivní, tak by o to spíš nebyl objektivní v mém vlastním případě.
Abych se ale vrátil na začátek, proč místo vztekání, nevražení a podezírání kdekoho z kdečeho (ano, i já podezírám z mnohých "nepravostí" Karla, Tichošlápka, Krysu i Námořníka), nehledat to, co nás "rozděluje", ale to, co nás spojuje. Řekl bych, že to jsou Brdy a zájem o to, aby zůstaly zachovány. Jestli s vojáky nebo bez nich je vedlejší (doufám, že aspoň pro většinu z nás). Pokud ani na této bázi se nedokážeme bavit rozumně a bez emocí, pak si nezasloužíme nic víc, než aby nás ostatní nakopali do zadku.
 
karel
Vloženo: Úterý, 13 prosinec 2011 21:30 IP xxx.yyy.204.146 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0.1) Gecko/20111127 Firefox/8.0.1
souhlas s Tichošlápkem a shrnu to stručně: snaha či tlaky vyhlásit CHKO Brdy tady byly před lety, možná a věřím tomu, že tenkráte ještě s čistým úmyslem Brdy ochránit, ale nikdy to prostě nemělo podporu kompetentních lidí - mám na mysli odborníky z ochrany přírody, nyní je na to vyvíjen tlak, který zase není ze strany kompetentních lidí, tedy ochranářů, nesmrdí to tedy něčím. Já myslím že jo, jenže to někdo nechce vidět a jiný, možná jen z neznalosti, tomu tleská. Viděli jste co zbylo z těch už tak hospodářských lesů v Brdech? Zapojte rozum - na ta bezlesí a pár zajímavých lokalit stačí vyhlásit statut maloplošných chr. území, jenže......
 
karel
Vloženo: Úterý, 13 prosinec 2011 21:03 IP xxx.yyy.204.146 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0.1) Gecko/20111127 Firefox/8.0.1
ještě poznámka: nekomentujte furt, co napsal Hutr, ale proč to napsal, kdo to řekl a proč to řekl, co tím myslel, já jen popisují situaci, jo, a ti kluci z SOS Brdy nejsou z našeho regionu, přesto si s nimi pokecám, čím to asi je?
 
Tichošlápek
Vloženo: Úterý, 13 prosinec 2011 21:00 IP xx.yyy.250.48 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.60
Ad brdská krysa:
Vida: agrese z bezradnosti a zklamání, to se dalo čekat. Tak nejdřív chcete celebritu Cílka na svůj prvomájový průvod, pardon, konferenci, protože "podporuje CHKO Brdy, a to už je něco!", když pak nepřijede a dozvíte se , že "si není jistý, zda v Brdech má být CHKO", tak dojdete k závěru, že jen plácá, moudře doplníte, že "ono nejde ani tak o to, kdo čí podpůrné stanovisko a morální podporu od nejrůznějších brdoznalců získá" (sama jste ji nechtěla na tu průvod, teda konferenci získat? ) , následně napíšete "ony obě varianty, CHKO i PP + maloplošky, mají něco do sebe, oboje má klady o zápory", abyste skončila slovy "setrvávám i po dlouhodobé diskusi stále neochvějně na barikádě CHKO". No, pište si, co chcete, samozřejmě - hlavně že si nepřipadáte blbě.

Pro ostatní:
Dovolím si, snad mi to bude prominuto, na závěr (pak se zase odmlčím) úvahu:

V čem jsou Brdy zajímavé, jedinečné?
Dle mého názoru v tom, že člověk někde "vstoupí" , a pak může hodiny a hodiny kráčet pustou, nezastavěnou krajinou. Lesní krajinou, budeme-li do lesa počítat i ty množící se mýtiny.
Vezmeme-li to poctivě, o nic jiného (oproti jiné krajině v Česku) vlastně nejde.
Můžeme vyjmenovávat bezlesí dopadovek, útvary zajímavých skalisek a šutráků, kosatce, plavuníky, raky, mihule, netopýry, listonohy a nevímco dále - ale ten skutečný, "globální" , fenomén jsou "daleká moře lesů beze staveb".
Toť mé přesvědčení, třebas mylné (?) .
Převodem z "vojska" do "civilu" by, myslím si, mělo být každému slušnému pěšákovi, cyklistovi a snad i běžkařovi dovoleno vstoupit-vjet-vklouznout. Užívej, milý návštěvníče, krásy pustoty (a buď tak laskav a své odpadky si odvez pryč).
Ale tím to hasne.
Jakmile se z toho začne dělat "turistický průmysl" s "davy" a "infrastrukturou", je po kouzle Brd.
A já si - pardon - myslím, že CHKO svou "značkou" (a jejími důsledky!) tohle všechno pohřbí.
Bylo vypracováno několik studií, kde se "na vědecké bázi" zvažovaly priority pro vyhlášení velkoplošných chráněných území. Brdy byly vždycky někde na desátém nebo dalším místě.
Teď se změnilo jen to, že má zaniknout vojenský újezd - z toho plyne zvýšení zranitelnosti ve smyslu "staveb". Ale, po kolikáté to zopakovat, CHKO není zárukou "nevzniku" staveb. Kromě první zóny není. Není (!) (!!) (!!!)
Proto ten důraz na územní plány.
A jen na závěr: osobně, vnitřně jsem proti turistickoprůmyslové CHKO. Já ji nechci, "pavel" a "brdská krysa" například ji chtějí.
A kdo má rozhodnout, co je správně? Já? Krysa? Pavel? MŽP? MO? Kraj(e)?
Ne! Rozhodnout mají lidi, místní lidi, kteří kolem Brd žijí.
K tomu potřebují dostatek informací (objektivních, nezfalšovaných, všech pro a proti) - pak ať si řeknou, zda chtějí klid (nebo snad "mrtvo", jak pravil níže předřečník), nebo "rozvoj".
Shoda jistě nikdy nemůže být stoprocentní - čili, jasně, půjde (mělo by jít) o to, co POUČENĚ bude chtít většina.
Tak by to bylo poctivě.
Dokud se bude CHKO tlačit "na sílu", budu proti ní.

 
karel
Vloženo: Úterý, 13 prosinec 2011 20:46 IP xxx.yyy.204.146 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0.1) Gecko/20111127 Firefox/8.0.1
zavolejte, napište, pošlete tiskovou zprávu z té druhé strany Brd. Nic, že jo? Vždyť si hrajete na vlastním písečku, pak se nedivte, že starostům tady, je to podezřelé. Vy prostě na druhé nedáte a za tu dobu jste nepřišla na to, jak se vlastně píše moje příjmení, protože vidíte jen tu svoji pravdu
 
karel
Vloženo: Úterý, 13 prosinec 2011 20:40 IP xxx.yyy.204.146 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0.1) Gecko/20111127 Firefox/8.0.1
pro krysu, až tam najdete kousek lži, dejte vědět, já tady falešnou hru nehraji, na rozdíl od některých. Citace lidí si nevymýšlím, komentáře nepíši, tak o co jde? Ano, nelíbí se mi praktiky některých obcí a politiků, ale já je jen popisuji, nic víc, že to některým nejde k duhu - ať hrají na férovku. Vy se spokojíte s tím, že zruší újezd, dobrá, ale že je to celé tak trochu podivné, vám nevadí? Mě jo, když vím, že to neměly být Brdy, co za tím asi je? Mluvčím SOS Brdy nejsem, ale fandím jim a stojím za nimi.Wink
 
dodatek
Vloženo: Úterý, 13 prosinec 2011 19:59 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Jo a mi to nedá.... se i zdá, že se pan novinář Huttr coby jakýsi mluvčí iniciativy SOS Brdy nechová jako novinář - profesionál, protože není objektivní a nestranný.
Pak kdo koho a co zneužívá, že, Jaromíre... :-)))
 
brdská krysa
Vloženo: Úterý, 13 prosinec 2011 18:03 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
pro Tichošlápka a Námořníka:

Ale no jo...
Přesvědčovat přesvědčené je k ničemu a nějak už mě to nebaví - setrvávám i po dlouhodobé diskusi stále neochvějně na barikádě CHKO, i mávám Vám odtud packou na barikádu Vaši.
Ať to rozhodnou jiní.
:-)
 
Tichošlápek
Vloženo: Úterý, 13 prosinec 2011 10:40 IP xx.yyy.31.241 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.229 Version/11.60
Ad "už vzniká širší dohoda všech stran pro variantu CHKO" :
No nevím. Že by např. "cítím namísto CHKO smrad síry a pekla" bylo výrazem podpory?

A s tou jednotou deseti obcí, jež údajně podporují katastrální nároky Strašic, je to také nějaké nejasné, např. "Se mnou nikdo nehovořil, jen tady byl kdysi strašický starosta, abych mu podepsal prohlášení, které pak předal zřejmě ministerstvu pro místní rozvoj. V dopise nebyla zmínka o konkrétním přidělování katastrů," řekl Deníku starosta Skořic Miloslav Suchý ...

http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/brdy20111212.html

 
brdská krysa
Vloženo: Úterý, 13 prosinec 2011 10:00 IP xx.yyy.93.145 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
Časem vznikne nějaká širší dohoda všech zaangažovaných stran, myslím, že už vzniká - a to pro variantu CHKO. Nevadí, že zprvu jen v "malé" podobě, rozšiřovat se může později.
Alespoň tedy neznám nějakou vážnější politickou sílu, která by prosazovala PP + maloplošky (SOS Brdy se nepočítá).
 

<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Následující > Konec >>

© 2012 Brdy - stránky milovníků brdských hvozdů